Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Problém je v tom, že -,,...Ten, kdo něco viděl, zažil a zná...." má většinou rozum, a na politiku kašle...

1 0
možnosti
Foto

I když to bylo adresováno i mně, děkuji za ten výlev. Někdy je dobrý se zamyslet i sám nad sebou.

R^

1 0
možnosti

Trochu emotivní, ale souhlasím. R^

2 0
možnosti
Foto

má výhrada je k islámským imigrantům, tam tenhle smířlivý přístup nepatří. Jsou reálnou jrozbou konce evropské neislamizované a svobodné společnosti.  označte mě za to, jak libo;-)

4 0
možnosti
Foto

jinak vcelku jo....pokud k tomu přistoupím čistě pejskokočičkovsky dortově jako k tobogánovému spláchnutí okamžité emoce;-)

0 0
možnosti

Souhlas s výhradou, že mě vadí, že u nás "noví" Rusové skupují nemovitosti.

0 0
možnosti

velmi dobře, máte mou poklonu

3 0
možnosti

No ono stačilo podívat se včera večer na ČTdvojce na ten dokument o Severní Koreji a člověk si hned uvědomí, v jaký pohodě žije a jaký hovadiny řeší ;-)

7 0
možnosti
Foto

Já otevřela večer noviny a naštvala se. Nic nového, stále stejné ... Zapnula jsem počítač a už to jelo..

2 0
možnosti

Podle některých reakcí je vidět, do jak velkého vosího hnízda jste píchla! Zamindrákovaní rozumbradové vás už tepou ze svých obýváků (odkud nevytáhnou paty, ale vsechno vědí nejlépe) a když už nemají nic k věci, tak vám aspoň opravují pravopis. Chápu to. Ve vašem článku se našli, tak vytáhli do boje :-)

Za sebe ale říkám - tesat do kamene a karma!

5 1
možnosti
Foto

Pěšky by nedošel a absťák je sviňa :) 

Ale chápu :)

0 0
možnosti

A co to zkrátit a napsat něco jako: mám ráda buzeranty/lesby a nesnáším Zemana? ;-D

9 2
možnosti
Foto

to by autorku asi neuspokojilo, bylo by to příliš krátké

4 3
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....