Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AK

Vy mě ale bavíte docela dobře.R^

1 0
možnosti
JK

Doufám, že je povoleno říct, že na některé...zdůrazňuji na některé účastníky akcí homosexuálů se skutečně hodí termín "teplouš" nebo "buzerant". Raději jsem se ještě podíval na google a je to tak.

0 0
možnosti
HM

hm ..mluvíte mi z duše ..díky karma R^

4 1
možnosti
Foto

Síla spravedlivého vzteku z toho čiší:)

1 0
možnosti
AJ

No, dnes jste to nějak splácala, není to ke čtení. To jsou výkřiky, Zeman, teplouši, práva dětiček.... příště to napravte!

5 7
možnosti
Foto

Splácané to je, ale ulevilo se mi ;-).

3 0
možnosti
TM

Smankote, uz bych mela jit spat - omlouvam se, je to samozdrejme Howgh ;-)

3 1
možnosti
PK

P41a53v56e21l 29K61u10l14a

14. 8. 2013 22:53

Víceméně souhlas. Víceméně více :-)

5 1
možnosti
Foto

No, to je guláš. S něčím bych souhlasil, s něčím ne, ale těžko říct něco o tomhle fantasmagorickém koktejlu nesouvisejících výkřiků něco určitého. Takže snad jen tolik, že se neříká puritánci, ale puritáni.

6 5
možnosti
Foto

Opravuju, máte pravdu, děkuji za nenápadné upozornění ;-). nesouvisející výkřiky - nevíte, že vše souvisí se vším ? Ke koktejlu -  Fantasy - umělecký žánr, založený především na užití magie či jiných nadpřirozených prvků (bájné bytosti, bohové (obzvláště z antických dob), mimozemských technologií nebo nadměrně inteligentně vyvinuté, extrémně silné bytosti, často s vzezřením a chováním netypickým pro lidi). Magor - nadávka. 8-o

0 0
možnosti
Foto

Moc hezky napsané R^

Víte, on se vždy bude rozčilovat a kafrat nejvíc ten, co nejméně ví... Takže kdo nikdy neopustil rodnou hroudu a jen vykládá jak je vše šatně netřeba brát moc vážně.

Na druhou stranu jelikož mé děti odjakživa vláčím po světě tak na zdejší (české) poměry jsou taky divné a když vyprávějí něco co kde viděly, mnohdy jim není uvěřeno..

4 4
možnosti
MK

To já zase nesnáším pseudohumanisty, homofily, multikulturisty a neomarxisty ;-)

15 3
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....