Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Ahoj Marcelo, mám slzy v očích a zároveň se usmívám. Jednou jsi mi napsala," jsem ráda, že to nemusím řešit ". Tenkrát jsem udělala to, co ty dnes. Chci jenom říci, že jsem nelitovala ani jediného dne co jsou děvčata u nás. Tak vítej v obrovské rodině lidí, kteří kouzlí dětem štěstí na tváři. VVV

2 0
možnosti
TM

Velmi casto jsem pri cteni vasich clanku na mekko....a tentokrat jste me dostala definitivne:-) - drzim vam a cele vasi rodine palce !!!

2 0
možnosti
ZB

Tak každopádně držím všem čtyřem palce. A pro jistotu i pěsti :-)

1 0
možnosti
AS

tzn. jsme na hranici úmrtnosti. Cítíme se vyčerpaní. Já právě proto odcházím po skoro 34 letech z práce hasiče, protože ty moje 24 hod. směny už fakt byly nad naše síly. Nechci ale říct, že jsem jako hasič "vyhořel" to by bylo hloupé. Tento komentář píši ale při plném vědomí jednou rukou, protože druhou držím za ručičku spící, naše již 9 miminko Také já přeji Marcela Tobiášová i manželovi hodně síly, zdraví, dobrou psychickou kondici a pokud jsem Marcela Tobiášová lezl svými názory někdy "na nervy", tak se zpětně omlouvám.

2 0
možnosti
AS

Doufám, že můj komentář bude aspoň některými pochopen. Je několik institucí a institutů, kteří pečují o ohrožené děti. ZDVOPY, kojenecké ústavy, dětské domovy, klokánky, dlouhodobá pěstounská péče, péče na přechodnou dobu. Všechny mají za cíl postarat se na kratší nebo delší dobu o ohrožené děti a používají pro to jiné prostředky a různou podporu státu. Každý pečovatel o dítě má právo vybrat si, který způsob péče mu nejlépe bude vyhovovat a také smysluplnost této práce nebo spíše poslání. My jsme si s manželkou vybrali pěstounskou péči na přechodnou dobu zejména pro její smysluplnost, která má oporu také v zákoně 359/1999. cituji: "pěstoun na přechodnou dobu má předpoklady pro výkon takové péče zejména z hlediska krátkodobosti takové péče a péče o dítě krátce po jeho narození. Tu smysluplnost vidíme zejména v navázání zdravé a pevné citové vazby atd. atd. atd. Právě proto nesouhlasíme s dalším odložením rušení kojeneckých ústavů. Bohužel právě ve výše novele zákona již měl být zákaz umísťování dětí do 3 let věku zakotven. Teď se to dohání, ale uteklo skoro již 5 let a zdravé děti se do kojeňáků umísťují dále. Proč to ale píšu. My jsme se s Marcela Tobiášová, ale i s jinými pěstouny na přechodnou dobu od začátku neshodli v tom základním, a to je právě smysl pěstounské péče na přechodnou dobu. Já jsem ten smysl popsal výše a také dikci zákona. Až nyní jsem pochopil, že to hold máme nastavené každý jinak. Jsou situace, kdy pěstoun dobrovolně-nedobrovolně přejde z přechodky do dlouhodobé pěstounky a naopak. My to tak ale s manželkou nemáme a jsme přesvědčeni i o tom, že dítě, které bude rok v PPPD a v nejhorším případě bude muset do ústavu, bude mít lepší START do života, než dítě, které tam bude od narození. Možná také budeme později pečovat o starší děti, ale až v době, kdy se do kojeňáků přestanou umísťovat zdraví novorozenci. Možná nám řeknou, že pokud nebudeme chtít do této doby větší děti, tak nás vyřadí z evidence. Také s tím nemám problém. Právě nám končí 5 let v evidenci PPPD, tzn

1 0
možnosti
MT

Pláču a zároveň posílám sílu, energii, obejmutí

Děkuji za to,že jste.

3 0
možnosti
JA

Marcelko,mám husí kůži a zároveň se hluboce skláním před vámi oběma.Také moc děkuji za děti ...mají díky vám krásný domov.R^V

1 0
možnosti
MH

Nedržím palce, ale držím pěst - pro štěstí R^. A smekám se sakra hlubokou poklonou. A karma všech karem futrál - jak se říká u nás pro zdůraznění. A taktéž díky - díky za to, že jste, že jste taková jaká jste.

Vidím, že těch "a" je hodně, ale stejně nevystihují to, co cítím po přečtení Vašeho blogu. Kéž by bylo více lidí s tím správným člověčenstvím v srdci, takových jako jste Vy...

Díky za to, že jste. Za to, že jste taková, jaká jste. V

1 0
možnosti
MH

Malá oprava: držím PĚSTI pro štěstí..

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....