Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V31á29c48l14a49v18a 27B82a72r17t51y77z40a59l85o46v59á 7653478130974

Mám málo íček, tak lezu sem. Zkuste znovu: BartyzalovaV@seznam.cz nebo volejte 605258207.

0/0
6.5.2016 7:51
Foto

M39i16r54k11a 61P25a36n97t95l80í63k13o41v84á 2683774291323

Paní Tobiášová, přečetla jsem si článek - a udivilo mě, že jste si v něm dovolila manipulovat se jmény známých osobností, jako V. Klaus mladší... Bylo to ze zlomyslnosti, nebo jen z hlouposti a neomalenosti? Nedivila bych se, kdyby Vás V.K. žaloval, určitě by se ho to dotknout. Jste schopna se vžít do jeho pocitů? A také se trochu divím, že admin nezasáhl. Článek je podle mne velmi necitlivý vůči postiženým lidem. S inkluzí také nesouhlasím, ale způsob, jak jste problém pojednala je nevhodný... Rv

+1/0
4.5.2016 8:40
Foto

M49i64r59k91a 19P15a76n68t31l12í40k84o66v35á 2903784901223

Oprava: Kdyby ho četl, určitě se by ho to muselo dotknout... Díky.

0/0
4.5.2016 8:56

V93l12a87d91i90m83í75r35a 86G73u98b73a26n67i39č43o96v48á 7477474969

Jelikož taky občas píšu a k tomu všemu jsem ještě pěstounka, vím jak je těžké najít správná slova k vyjádření toho co nás znepokojuje. Občas to trochu přepískneme, ale kdo ne že? Asi Vám neuniklo, že se v posledních letech pěstounská péče otřásá v základech. Dětem je přece lépe pod dohledem odborníků a v péči terapeutů, což zajistí lépe než náhradní rodina, právě ústavní péče. Teď by se odborníci zlobili, ústavy přece nejsou, jedná se o dětská centra! Tak jako tak se moc dětí do rodin nedostane a bude ještě hůř. I já považuji tento článek za nepovedený. Dobrá myšlenka zanikla v nesprávně zvoleném pozadí. Někdo tu psal, že kdyby se jednalo o dvojčata od Nováků, která dostala rozdílné šance pro svůj vývoj, bylo vše v pořádku. To přijaté a milované s posilovaným sebevědomím by dopadlo lépe než to, které bylo po mnoho let odmítané a ponižované. O to tady jde. To je pro mě podstatné. Mladého Klause bych do toho nemontovala, ale když už stalo můžeme doufat, že ho třeba téma osloví a udělá něco proto, aby šanci na život v rodině, ať už vlastní nebo náhradní, dostaly i ty postižené děti pro které je dle odborníků ústav tím nejlepším řešením a víte proč? Protože by kvůli péči o ně, pěstouni nemohli zahrnovat svou nekonečnou pozorností ty děti, které postižené nejsou a jak by k tomu pak ti chudáci přišli! Mladý Klaus má občas dobrý tah na branku. Jeho článek, který zajímavým způsobem odsoudil inkluzi ve školství ten se mu fakt povedl. třeba tady zaboduje taky :-)

+1/0
13.4.2016 22:53
Foto

L48u34b91o92š 33Z66á21l23o38m 9227617929558

Styďte se! ;-O

+1/0
13.4.2016 18:57
Foto

K83a27r44e56l 73B74o26h82á27č12e69k 1571847716554

Pokud jsi chtěla provokovat, pak se Ti to povedlo :)

+1/0
13.4.2016 17:50

D33a37n52i40e53l25a 54R76i94c98h66t26e63r22o58v61á 5462796706837

Vy dětem říkáte kryplíček? a nepovedené zboží, pro srovnání třeba s povedeným zbožím? a to jste placena z peněz daňových poplatníků, absolventka všech těch školení a výuky k pečovatelské službě? Něco tak psychopatického jako Vy může projít tím výběrem? Než výchova od tohoto, to snad pro každé dítě, kryplíčka i to povedené případně nepovedené zboží, musí být každý dětský domov rájem.

+2/−1
13.4.2016 10:32

J21a98n49a 74T71o30u24š31o31v31a 8457484945659

Nikdy mě nepřestane fascinovat, ta drzost stavět se do pozice "odborníka" a někoho diagnostikovat.

A ta druhá část, to je teda síla....

0/0
13.4.2016 12:24
Foto

M76a24r87c43e34l86a 76T67o32b10i33á55š73o62v28á 4315974312568

Když se Vám ty výrazy nelíbí - proč je sama používáte? Že by to pro Vás ( na rozdíl ode mne) bylo normální? ..."snad pro každé dítě, kryplíčka i to povedené případně nepovedené zboží, musí být každý dětský domov rájem" ...moc hezkéRv

0/0
13.4.2016 22:04

J56a71n74a 74T93o93u24š74o64v43a 8107624235109

P.Svobodová nechtěla byste si odpočinout? Jste evidentně frustrovaná...

Ty vaše věčné osobní útoky a hodnocení oponentů, jsou opravdu výživné.

Doufám, že mnoho lidí, vidí jaká jste manipulativní a demagogická lhářka.....

+1/−2
12.4.2016 22:04
Foto

S74o60ň91a 26S82v18o62b82o41d28o98v10á 6939214877836

Lharka? Protoze jsem se nechala vytocit, zcela zbytecne, takovou spinou? Ja jsem vyrustala s ochrnutou tetou a strejdou. Vim, jakou bolest jim jako detem pusobili hlupaci a frustrati, nejen jim. Jak babicka musela vybojovat, aby teta mohla na stredni s maturitou a ne na ucnak pro postizene. Cemu vsemu museli tehdy za hlubokeho socialismu komunismu celit na vesnici, kde handicapovany byl proste mrzak. Ano, nechala jsem se vytocit a reagovala prilis prudce. Proto jsem lharka? Protoze se me toto osobne dotklo. Ano, chtela byvh mit tolik moudrosti jako teta, ktera by autorku povazovala pouze za hluboce nestastnou zenu a poprala ji vice stesti a spokojenosti do zivota, aby nemusela psat takovou spinu. Verim, ze k teto moudrosti casem dospeju taky. Toto beru jako zkousku, kterou priste musim zvladnout lepe a dustojneji.

+2/0
12.4.2016 22:17

J83a70n53a 49T24o72u26š27o54v59a 8277194585859

Neni to poprvé co jste takto reagovala, i když v takové míře....

Ty vaše výlevy, kdo je jaká ženská a kdo má jakou empatii apod. jsou u vás velmi časté.

Lhářka jste, např., že já jako "pěstounka Toušova" jsem shrnula článek (blog) a já přitom jen reagovala na komentář ve vlákně, tak jak se to dělá....O blogu ani k němu jsem nic nepsala. A neni to poprvé, co jste mě jmenovala a lhala.

Zde na blogu je to snad dost čitelné, co jste schopna vyplodit...jaká je autorka žena, člověk, pěstoun, co vše ví či neví o silných rodinách apod.

Nikdy jsme se neshodly, ale tak před rokem se s vámi dalo diskutovat, teď je vidět, že máte pocit, že čím "silnější" slova a víckrát je napíšete, tím víc budete mít pravdu....

0/−2
12.4.2016 22:35
Foto

S27o53ň50a 14S40v19o75b24o39d49o70v72á 6209604407106

Aha, uz chapu Vas duvod tohle napsat. Vy jste tohle svinstvo, tedy pardon clanek hrde autorky, sdilela na FB. Asi taky hrde. No, to vypovida jen o Vas.

+2/0
12.4.2016 22:51

M65a57r68t98i72n13a 54T86r98o82j70a65n44o15v52á 5203208415

Běžte si dát mokrej hadr na hlavu a pak si jděte lehnout.:-/

+2/0
12.4.2016 22:58

J75a67n62a 14T24o50u61š67o96v26a 8777814615419

Vy jste opravdu srandovní paní...Já si na FB sdílím co chci, ale narozdíl od vás na něm nepíšu lživé komentáře. Jistě, že vypovídá o mně o kom jiném by asi měl? :-) Ten váš zase o vás...

0/0
12.4.2016 23:07
Foto

S85o72ň52a 81S77v50o86b94o97d81o10v38á 6689574737476

Tak je to jeste horsi. Nize autorka priznava, ze si chtela kopnout primo do Klausu. Po tomhle mam sto chuti napsat na ni zadost o prosetreni jeji zpusobilosti k vykonu pestounske pece. Tahle zena detem rika ano, kopejte do druhych, ponizujte je temi nejnizsimi a nejodpornejsimi zpusoby, ja to delam a jsem na to hrda.

+2/−2
12.4.2016 21:17
Foto

J33a77n50a 86M82a74j93o53v43á 4105402746453

Hysterická diskutérka pod zcestným článkem.

Pozoruhodná kombinace.

Máte na to práskání nějaký formulář?Rv

+4/0
12.4.2016 21:27
Foto

S21o81ň77a 97S79v42o38b33o73d13o59v50á 6849824797926

Az budete s blizkymi prozivat tohle, pochopite, proc me to tak rozcililo. Protoze lide, kteri takto kopou do druhych, jsou odporni. Ale odpornejsi je, ze si to sami neuvedomuji, co odporneho udelali. A kdyz jeste maji fungovat jako moralni vzor pro deti... Ale mate pravdu, za chvili se uklidnim a budu to brat tak, ze autorak uskodila jen sama sobe a verejne se znemoznila, o to vic, ze je na tento clanek hrda a povazuje jej za dobry.

+1/0
12.4.2016 21:38
Foto

J25a16n29a 84M63a22j75o45v29á 4975462216753

Netušíte ani co prožívám, ani co si myslím. Jen by nebylo od věci brzdit.

Znemožnily už jste se obě.

+2/0
12.4.2016 21:40
Foto

S26o87ň73a 34S26v53o29b72o87d52o30v98á 6299674277406

Ano, moje reakce je prudka. Protoze jen maloco me dokaze skutecne vytocit a jen kdyz je to takto osobni. Protoze bych tohle necekala od cloveka, ktery se pysni jak je vzorem pro deti.

0/0
12.4.2016 21:54

J63i27t61k38a 83G32o59t46t20e61r86o28v13á 4901753879521

Paní Svobodová, četla jsem Vaše příspěvky i pod dalšími články autorky a dělá to na mě dojem, že Vy se velmi úspěšně dokážete vytáčet sama a že její diskuze navštěvujete jen za tímto účelem. Co si totiž jiného pomyslet, když Vás autorka hned v prvním Vašem příspěvku upozorní, že nepíše o Norsku a Vy i přesto v několika dalších příspěvcích na ni útočíte aniž byste tuto informaci respektovala. Tenhle článek se evidentně nepovedl - to ale neznamená, že paní Tobiášová by nemohla být dobrý pěstoun a že byste ji dokonce měla jít udat8-o Tak Norsko naroubovat do každé diskuze může také jenom naprosto nesoudná hysterka, a přesto by mě nenapadlo pochybovat například o tom, že jste dobrá matka. Do jisté míry jsem Vás obdivovala s jakou vervou se případem Norska zabýváte, dnes mi připadáte nebezpečná;-(

+2/−1
13.4.2016 11:20
Foto

S20o27ň56a 17S74v26o89b40o18d26o50v76á 6209484367586

Mne taky pani Tobiasova kdysi pripadala jako dobry clovek, ktery dela dobrou praci. Az casem jsem zjistila, jak podla, nizka a zakerna dokaze byt. Ma byt moralni autoritou pro deti a pise takovou spinu. Na FB sdili, jak strasne ji jde o postizene deti, ale nema problem se takto podle navest do konkretnich osob. Z toho pokrytectvi primo cisi. Ano, u tohoto clanku jsem reagovala prilis prudce, protoze se me to osobne velice dotklo. Tenhle clanek bych cekala od psychicky nevyrovnane, frustrovane osoby plne zasti. Ne u cloveka, ktery pecuje o deti a ma jim byt vzorem. Ale dekuji, je to pro me dobra zpetna vazba.

+1/−1
13.4.2016 12:42

J69i28t73k84a 21G78o81t93t52e10r44o14v29á 4841673459381

Přečtěte si ještě jednou (nebo i víckrát) Vaše příspěvky, kterými tapetujete diskuze této autorky (nebo i jiné, kde někomu oponujete - a jakým ÚTOČNÝM A AGRESIVNÍM způsobem) a zamyslete se nad tím, zda by Vás po jejich přečtení nezaujatý čtenář mohl nazvat dobrým člověkem, který by měl jít příkladem svým vlastním dětem. Mně osobně jste se zprotivila a to jsem Vám dřív fandila.:-/To, že se Vás tenhle článek dotkl osobně je Váš problém, protože Vaše jméno v něm uvedeno nebylo a i když byl napsán velmi nešťastně stran "Kleuse" i méně inteligentní člověk by pochopil (nebo si přečetl v diskuzi vysvětlení autorky jak byl článek myšlen), že nešlo o útok na postižené děti, ale o apel, že i postižené děti potřebují lásku a rodinu. Na této myšlence (nehovořím o formě článku!!!!) nemůže normální člověk vidět nic odporného. To jen Vy jste to vyhrotila ad absurdum a vůbec Vám nedochází, že jste to právě Vy, kdo tady kope do druhých.

+1/0
13.4.2016 17:07
Foto

S39o93ň73a 91S36v51o41b57o17d40o44v61á 6649744817856

Ale dekuji za zpetnou vazbu. Aspon vim, cim se priste nenechat zbytecne vytocit. Clovek se stale uci.

0/0
12.4.2016 21:56
Foto

J50a39n37a 57M25a14j80o90v24á 4725162266893

ok

0/0
12.4.2016 22:07
Foto

M75a69r60c59e18l51a 55T27o10b54i12á47š87o25v28á 4675444302238

Ne, autorka přiznává, že jí napadla určitá fantazie, co by bylo, kdyby... O žádném kopání nikde ani slovo. Tak mi prosím nevkládejte do úst svá slova, děkuji.

+1/−2
12.4.2016 23:46
Foto

S16o15ň40a 55S83v75o42b10o66d30o77v55á 6829724717496

Autorka ted lze. Nize v diskusi pise, ze se o rodinu Klausu chtela otrit zamerne. Uzasne, jak autorka dokaze lhat sama sobe.

+1/−1
13.4.2016 12:27
Foto

M61a33r79c51e92l19a 84T45o23b76i83á74š50o88v96á 4315984292748

Kopat kvůli postižení a otřít kvůli názorům je sakramensky odlišné, paní Svobodová alias Kočičková a ani nevím kolik těch jmen máte ;-).

0/0
13.4.2016 13:06
Foto

S14o95ň97a 13S88v62o86b14o55d20o61v39á 6549224537286

Nejdopornejsi je to, ze sama autorka nechape, ze napsala neco odporneho. A musi se ptat druhych, proc jim to pripada hloupe, strasne ci odporne. To je jako kdyz dite nekomu nadava do mrzaku, je pokarano, a bere to jako krivdu, protoze dle nej nic spatneho neudelalo. A musi se mu to vysvetlit. O to odpornejsi, ze tohle napsala pestounka, ktera by v zivote mela sama detem jit prikladem a vysvetlovat, proc se to nedela. Jenze... ona to dela a pripada ji to v poradku.

+2/−1
12.4.2016 21:13
Foto

S52o27ň26a 69S38v83o10b33o94d39o22v38á 6709144687466

Tenhle clanek je odporny a me osobne se hluboce dotknul. Teta se strejdou jsou odmalicka ochrnuti po mozkove obrne. Babicku komunisti nutili, at da dceru do ustavu, protoze mrzak na vesnici... Nedala, vychovala jeste dalsi dve zdrave deti. Teta se strejdou, i babicka s dedou si uzili hodne bolesti, ale nezahorkli. Teta se strejdou ziji skvely zivot a rozdavaji plno energie a citu, jsou inspiraci. My jako deti jsme je nikdy nepovazovali za nejak jine, divne ci nenormalni. A kdybych snad nekdy zesilela a napsala takovyto clanek, doma by se mnou nemluvily ani vrata od stodoly. Tenhle clanek se nicim nelisili od posmechu a urazek, ktere zazili teta se strejdou v zivote od omezenych hloupych lidi. Teta by ve sve moudrosti rekla, ze autorka clanku je jen velice nestastna zena a poprala by ji vice zivotni spokojenosti a mene zloby, aby nemusela psat takove veci. Ja tak moudra jeste nejsem a proto mi tohle prijde odporne a nizke. Pestounka, moralni vzor pro deti, detem timto rika, ze kdyz si chteji do nekoho konkretniho kopnout, tak je v poradku to udelat takto nizkym, podlym a zakernym zpusobem. V Kanade bych jako ucitelka za tohle byla vyhozena na hodinu, ale v CR je to zrejme v poradku u pestouna.

+1/−1
12.4.2016 21:05
Foto

M58a64r58c12e91l44a 69T26o37b53i93á89š74o31v81á 4505974832448

Děkuji za Vaši reakci. Je fajn, že se babička nedala. A je fajn, že máte takové příbuzné.Vy si prostě řekněte, že jsem prostě pitomá nebo nešťastná, to jak chcete. Pokud máte pochybnosti o mé práci ( a poznáte to podle tohoto článku), konejte. Jinak - sama jste ve svém komentu nazvala svou tetu mrzákem, myslím, že to není zrovna košer...

+1/−1
12.4.2016 23:42
Foto

S51o14ň21a 22S83v67o73b93o74d38o81v56á 6179294267626

To jsem napsala, aby bylo zrejme za co ji v detstvi povazovali hlupaci a frustrati a jak ji nazyvali. Tohle je jeden z nejmirnejsich vyrazu.

0/0
13.4.2016 12:30
Foto

S22o58ň13a 68S80v33o19b47o51d73o44v28á 6499944877556

A mne neslo vubec o to, jak jste koho nazvala, ale ze jste si potrebovala kopnout do zcela konkretnich osob a udelala to takto nizkym a zakernym zpusobem. Kritika je soucasti zivota, ale tohle je ubohost a nizkost.

0/0
13.4.2016 12:35
Foto

V65e57r61o29n65i19k68a 87V33a29l42í14k30o16v61á 5483957595903

Souhlasím s paní Svobodovou. Článek mě také rozčilil, protože se otírá o konkrétní problém konkrétního člověka. Nechtěla jsem napsat "FUJ" hned, ale pod tuto diskusi to píšu. FUJ za takové články.Rv

Jinak - mám od narození jedno oko, je to i vidět. Můj muž má také problém se zrakem. Oba jsme prošli "normálním" socialistickým školstvím. Učila jsem zrakově postižené, viděla jsem, jak se tam někteří kolegové chovají ke studentům i ke mně ("ty je chápeš, ty jsi přece také postižená"). Plošnou, státem nařízenou inkluzi ovšem považuji za nesmysl, stejně jako Petr Fiala a Václav Klaus. Některé děti integrovat lze, jiné nikoli. Až zkusíte učit třiatřicet dětí, z toho tři až čtyři s aspergem či jinou lehkou diagnózou, v první lavici vám bude sedět asistentka a vy se budete snažit nepromrhat talent těch velmi nadaných, pak si o inkluzi můžeme vážně pohovořit. Já mám tuto zkušenost za sebou. Pěkný den.

+1/0
16.4.2016 12:07
Foto

Š40á59r79k17a 91M46e87d29k48o74v60á 7574575716350

Víš, že Ti fandím. Obdivuju Tě, co všechno pro opuštěné děti děláš. Ale tenhle blog se nepovedl, ač k pánům s podobným jménem nechovám sympatie.

+4/0
12.4.2016 19:38
Foto

M85a98r55c34e36l81a 93T33o15b85i56á41š59o36v59á 4775884272408

Beru :-).

0/0
12.4.2016 20:39
Foto

P74a12v68e88l 66P53e16š45a32n 9582941845618

Tohle mohla napsat jen psychopatka.

+3/−1
12.4.2016 19:37

M15i82l74a74n 94S28t59e18h46l35í74k 7300459153381

Stačilo napsat dvojče Josefa Nováka a nikdo by neřekl ani popel. Tou (naprosto zbytečnou) podobou jména a postižení jste se dost nechutně otřela o člověka, který o to rozhodně nestojí a určitě si to ani nezaslouží. :-/

+9/0
12.4.2016 15:13
Foto

J92a88n95a 70M39a26j95o32v27á 4205872796293

Nestačilo by to, ale bylo by to o něco méně....malé.

+3/0
12.4.2016 17:21
Foto

M45a70r74c19e10l94a 35T75o60b84i81á70š66o32v37á 4755924672318

Paní Jano a můžete mi tu malost lépe specifikovat?

0/−2
12.4.2016 18:12
Foto

S48o76ň52a 42S61v33o55b44o18d60o57v63á 6179474407716

Vy to sama nevite?! To je nejdesivejsi na celem clanku, ze Vam prijde naprosto v poradku. Uzasny moralni priklad pro deti.

+3/0
12.4.2016 21:23
Foto

M74a60r64c29e50l79a 62T41o14b24i10á72š93o67v56á 4335514662418

Já se ale chtěla otřít - otřít o někoho, kdo jako morální autorita straší Bernevernetem a pomáhá tomu, aby se děti dál strkali do ústavů. Jsem si jistá, že jako ekonom umí sečíst plusy a mínusy, je mu jasné, která péče je míň nákladná a zároveň dítěti víc prospěšná a jako táta taky ví, co děti potřebují. Ovšem jen ty jeho. Je spousta dětí, které nemají štěstí na rodiče a náš systém vynakládá obrovské prachy ( děcák 40 000měsíčně + dotace a dary, diagnosťák 90 000kč) na ústavní péči - která vychovává - a bohužel to tak opravdu je - poškozené dospělé. A ten, o nějž jsem se dle Vás nechutně otřela, tomu pěkně pomáhá.

+1/−2
12.4.2016 18:09
Foto

S52o91ň37a 22S84v54o59b26o25d13o30v74á 6329364607616

Otrela jste se. Nizkym, podlym, odpornym zpusobem. A jeste jste na to hrda. Vy ucit deti a rodice si toto precist, pozaduji Vas okamzity vyhazov. Minimalne v Kanade.

+1/0
12.4.2016 21:25
Foto

S24o37ň47a 80S68v24o21b38o46d33o82v50á 6499134347216

Nechutne, jak hluboko muze pestoun klesnout a jak zvracena je jeho mysl, ktera roubuje smysleny pribeh na zcela konkretni rodinu s cilem ji poskodit. Jen clovek neznaly prezidenta Klause a jeho rodiny by si myslel, ze se jedna o zcela fiktivni rodinu. Klause jsem nikdy moc nemusela, ale toto je odpornost svedcici zejmena o autorce clanku.

+3/−1
12.4.2016 12:01

M49a16r86t78i47n47a 79T73r89o62j46a37n83o49v76á 5453438165

Ten článek je hloupý a trapný, ovšem vaše reakce zase docela pěkně vypovídá o vás. S rozběhem si pořádně čutnout, vždyť je to pěstounka a tedy má zvrácenou mysl! Ženská, vy taky nevidíte dál než na špičku vlastního nosu, co?:-/

+1/−2
12.4.2016 14:01
Foto

M41a94r13c84e72l37a 80T98o74b61i71á19š75o21v78á 4185344262488

Víte, já si nemyslím že je hloupý... hloupý je nereálný a tohle se opravdu klidně může stát. Zdá se to nepředstavitelné, ale jsou rodiče které si uvědomí, že zvládnou péči o jedno dítě, o dvě už ne... A ten mechanismus vývoje k "poškozenému" děcku je taky celkem reálný... Kdybych to napsala jinak, že se například Vašík dostal do pěstounské rodiny ( a pojmenovala kluky třeba Pepík a Petr Zemánkovi), nezdálo by se to ani trapné - a kromě potlesku za záslužnou práci pěstounů - bych taky dostala od paní Svobodové céres za to, že pěstouni nevímanicobyvymyslela. Zkusila jsem to takhle drsně - i ze zvědavosti.

+1/−2
12.4.2016 18:20

M80a24r75t57i73n89a 15T77r82o54j95a55n46o17v43á 5713388175

Hloupé opravdu neznamená nereálné. V téhle rodině to ovšem realita není, proto bylo naprosto zbytečné si takto vymyslet jen proto, že vám dotyční leží v žaludku. Navíc mám takový pocit, že vám v žaludku leží svými prohlášeními mladý Klaus - u starého, natož u jeho ženy, jsem nic takového nezaznamenala, i když se samozřejmě můžu mýlit, tudíž to pro mne nedává smysl už vůbec, vidím jen snahu ublížit, ne upozornit na problém.

A to naprosto nezpochybňuji sílu rodiny.

+2/0
12.4.2016 18:55
Foto

M63a43r59c97e47l72a 27T12o80b85i34á58š74o25v60á 4965614902648

Tak jediné, co by ho mohlo napadnout, kdyby tohle četl, je snad to, že měl opravdu štěstí na mámu a tátu - na rozdíl od spousty dětí. Dvojče je vymyšlené, tudíž tomu ublížit nemůžu. Slova o postižení jsou také citací - z knihy paní matky. Nestřílím do člověka, který není sám se sebou smířen a mohlo by ho rozhodit nějaký článeček. Takže snahu ublížit vylučuju zcela. A hloupé je, že mi na moment proběhlo hlavou, že by si to mohl přečíst a mohl by se i zamyslet ( on i otec jsou velcí zastánci ústavní péče, řeknu-li to ve zkratce). Vlastně mě napadá, že přehnaná korektnost a rádoby soucit ubližují mnohdy víc, než přímé pojmenování.

0/−2
12.4.2016 19:06
Foto

K46o39u94t66k59o96v54á 78H15e35l11e41n49a 4496117699820

Mně to tedy ubližující přijde, a to silně.

+7/0
12.4.2016 19:33

M87a82r75t13i39n70a 19T28r52o33j79a80n94o49v54á 5513168905

Tak hlavně, že víte, kdo je sám se sebou smířen...:-/

Mohla bych se tu do vás a do vašich motivací taky strefovat, ale neudělám to.

+4/0
12.4.2016 19:54



AUDIOZÁZNAM

Petice

Zmeškali jste přenos čtení Davida Vlka? Poslechněte si ho tady.



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.