Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MT

Tohle asi úplně nepobírám... Jestli chcete někomu argumentovat proti jeho názoru, zkuste to napsat věcně, naroubovat na existující rodinu vymyšlený příběh, který jí jaksi znectívá, se mi jeví dosti unfair.:-/

7 0
možnosti
JC

Vždy jsem Vám fandil.

Dnes jsem se až zalkl zděšením.

Nejste nějak nemocná?

6 1
možnosti
JG

Píšete, jak to vnímáte a cítíte po svých zkušenostech, a to je dobře. Škoda, že to tak někteří čtenáři nedokáží brát. Některé diskuzní příspěvky pod Vašimi předchozími články jsou naprosto nad moje chápání. Člověk se nemusí ztotožňovat se všemi Vašimi pocity a názory na to, aby k Vám cítil obrovský respekt.R^ Hodně síly k Vaší úžasné a obětavé práci

2 1
možnosti
JG

Au, nějak jsem přehlédla tu Vaši poslední větu, že je příběh vymyšlený - fakt jsem si myslela, že píšete o nějakém konkrétním případu a to jméno Kleus, že jste použila kvůli představě o tom postižení. Takže musím přiznat, že jsem poněkud zmatena. Proč toto? Protože k zamyšlení nad tím jakou sílu má láska a rodina přeci můžete použít spoustu skutečných příběhů s nimiž se setkáváte při své práci, která si (i přes toto podivné dílko) zaslouží respekt a obdiv. Vážně jste mi nasadila brouka do hlavy, co Vás k tomuhle vedlo.

2 0
možnosti
LN

...má cenu to komentovat...?...asi ne...:-/

6 0
možnosti
Foto

Nedočetl jsem do konce a přesto říkám: Dosti nechutné povídání.

5 1
možnosti
Foto

No, možná to tak tragické nebylo. Asi nějaká podpora inkluze. Ale ta není o tom, jak má kdo křivou hubu nebo nohy. S tím se dá vždy něco dělat.

Ale, pokud je dítě dole s intelektem a vím o čem hovořím - je to denní chleba mé ženy - tak je každá inkluze marná ba dokonce škodlivá.

3 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....