Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
3 2
možnosti
Foto

S Vámi je to pořád dokola. Já mám taky svoje děti, o které jsem se s jejich tátou postarala , taky jsem " normálně"pracovala. Tenhle příběh je příběh dětí, na které jejich otec kašlal úplně a jejich máma je měla hlavně na to, aby jí přišly přídavky a sociální příspěvek. Všude jsou inzeráty na práci, sociální systém je u nás víc než štědrý. Bezplatné starání se o děti mám za sebou a zvládla jsem to, vím, že to jde. A mimochodem, PPPD má 20 000Kč ať má jedno nebo víc dětí, píšete o tom už dlouho, mohla byste znát fakta.  Zaměřte se na ústavy, kde mají na jedno dítě 40 000Kč a nejsou jim z toho schopni koupit dárek na Vánoce. A to, že se " pěstoun jen stará o děti" je znamení Vaší hlouposti, je vidět, že nemáte tušení o čem mluvíte.

3 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....