Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ahoj :-) smekám před tebou - jsem ráda, že se nemusím rozhodovat jako ty a myslím, že se vídat budeme a určitě budeš vídat "sem tam" naše holky ;-)

0 0
možnosti
JL

Zdravím Marcelo, úžasný článek. Zcela se ztotožňuji se vším co píšeš.

My měli kliku jak na soc. pracovnici, tak na soudkyni. Holky už máme v dlouhodobce. Jenom je mi líto, že se s přechodnými pěstounkami budu méně vídat. Tak ať se všem přechodňačkám daří a potkáváte jen skvělé soc. pracovnice, protože jen tak lze dětem utřít slzy a vykouzlit úsměv na tváři. J.L.:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....