Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

;-DValim oči co všechno tam nahoře nakecaj i když o tom vědí prd a měli by se radči starat o svoje.Marcelko souhlasím s tím co píšeš,ale myslím si,že ty jejich mozky to stejně nepoberou.(myslim ty nahoře).Fandíme ti.R^

0 0
možnosti

Smutné čtení. Držte se! :-) MB

0 0
možnosti
Foto

Spíš JSTE na to dost chytrá, abyste se nevyvýlela v senkrůvně

0 0
možnosti
Foto

Hm...a když už jsme u té nestrannosti...co na to Klokánky?

0 0
možnosti

Nejste dost chytrá, nebo na to nejste dost svině?

Já bych tipoval spíše tu druhou možnost.

0 0
možnosti
Foto

R^Tak třeba by to chtělo vnést tím směrem nový vítr...

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....