Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Paní Tobiášová,rozbrečela jste mě svým článkem.Karma a palec nahoru.R^

0 0
možnosti
Foto

J47a70n14a 16M10a48j90o48v80á

11. 11. 2013 19:49

Ano, někdy, když se přes hlavu přelije opravdová Vlna, jsou Vánoc slané....

4 1
možnosti

Nomálně jste mi dojala a pohladila zároveň. Děkuju!

Opatrujte se!

Martin Bouček

1 0
možnosti
Foto

Moje maminka odešla k Bohu tři dny před Štědrým dnem. Vánoční čas proto prožívám už 15 let smířlivě a s pokorou:-). Hezká úvaha aR^.V

4 0
možnosti
Foto

Tečou mi slzy. Pěkně napsané a jsem ráda, že si to napsala. Terapie neterapie. Vystihuje to vše. Pocity, nepocity. Stavy, nestavy. Děkuju.

1 0
možnosti
Foto

Vrátila jsem se do situace, kdy jsme vybíraly ( sestry semnou ) spodní prádlo, kdy jsme dávaly boty do rakve a nádherné plesové šaty, které měla v tanečních. Kdy jsme věděly, že je důležitá barva růžová, kdy jsme nedělali pohřeb, ale poslední mejdan .... kdy nám zní všechny písničky v hlavě  ...kdy když chci být s ní sama si je pouštím v autě a jedu domů. Doma je už prázdněji, je to prázdno, které se ani prací nedá přehlušit a přeřvat. Najít cestu. A potom si pouštím písničku Richarda a Tomáše, jak říká Eliška a hledám jí ... cestu ... a pokud Bůh dá, tak jí najdu. Marcelko pusu na čelo, utírám slzy a děkuju Ti

4 0
možnosti
Foto

R^Taky bych neměla chuť slavit Vánoce.

1 0
možnosti
Foto

Další tři děti ... a babičky, dědové atd. Bylo to to nejrozumnější, měl pravdu. Už to nikdy nebude jinak.

1 0
možnosti

Ten manžel... všechna čest! Jak se rozhulákal, protože jste nechtěla slavit vánoce...fakticky, chlap každým coulem. Pozdravujte toho borce, vyřiďte mu, že je fakt velkej chlapák. R^

1 0
možnosti

Každej se snaží přežít to, co se špatně rozdejchává po svým...

A vysvětlit se to fakt nedá. A proč taky...

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....