Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Právě jsem přečetla celý článek a hlavně celou diskuzi....

Nějak nechápu,proč se tady téměř všichni snaží strefovat do autorky....jen napsala svůj názor...

Já jsem přesně pochopila,co se tady snaží sdělit.....nic víc a nic míň než to,že děti jsou obrazem svých rodičů....a to je holý fakt....

Rodiče udělali chybu,že holčičku do tohoto kroužku dali.....

Karolína udělala chybu,že holčičku do kroužku přijala....

...ale sorry,jestliže je to malé město,kde se všichni znají,věděli rodiče,jak je kroužek veden,nebo si to alespoň měli zjistit....a vyhodnotit,jestli na to malá má.... Jenže podle toho,co autorka píše,je to vůbec nezajímalo,když na schůzce nebyli,zaplatili převodem......tady byla opravdu jejich odpovědnost hozena na Karolínu.....správný rodič zvedne prdel,a jde se na SVÉ dítě na trénink...nebo jinou aktivitu podívat.... Mě z článku spíš vyplývá,že holčičce vyhovovalo sedět...proč si doma rodičům nestěžovala v průběhu těch 6ti měsíců,že jí nenechávají hrát?? Proč tedy nebylo zle dřív?? Tím ovšem opravdu neomlouvám chování Karolíny.....to ne,to bylo opravdu hodně špatně.....

3 5
možnosti
Foto

Ahoj, dík za přečtení. Mě nejvíc překvapilo to vzpomínání na školu, jak některé čtenářky trápily učitelky TV. Mě teda taky tápily, ale jen proto, že jsem byla líná. V sedmičce jsem měla na vysvědčení 3! A na střední přišel Flekač V a já se styděla být poslední a tlustá a přestala jsem vymýšlet jak se TV vyhnout - a bylo to;-D. Ráda na něj vzpomínám ...

2 5
možnosti
Foto

Hele, vy mínusáři, na Flekače mi nasahejte, to byl PAN tělocvikář !!! ;-D;-D;-D

3 7
možnosti
Foto

Ahoj,no to byl PAN tělocvikář..... takže souhlas,nejen s tímto,ale i s tím,že je to všechno o hlavě.....nejdřív rodičovské,potom o své vlastní...když se to tam správně poskládá....:-P

1 5
možnosti
MS

Možná si holiččka stěžovala, ale rodiče to nechtějí slyšet, vždyť už to zaplatili ... jinak souhlas a karma :)R^

1 5
možnosti