Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Je umělá krása krásou ?

V sobotu, poté co mě všichni rodinní příslušníci opustili, mi zazvonil telefon. Denisa. Neviděla jsem ji celou věčnost, jede na hory za tetou, zastaví se za mnou. Vypadala skvěle. Skvěle, výborně, ale hlavně - nějak jinak.

" Ty máš ale ránu," řekla mi hned ve dveřích. Vzhledem k tomu, že jsem to poslouchala už několik dní ,  http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/329826/Misto-tasemnice-zanet-okostice.html, nerozhodilo mě to.

Přišlo mi na ní něco divného. Přestože byla dokonale nalíčaná, načesaná, oblečená přesně podle svého typu, něco mi na ní nesedělo.

Ve chvíli, kdy kousla do koláče, mi to došlo.

" Ty máš jinej nos" konstatuju.

" Ty si to poznala? Hele, ví to moje máma, děcka a Vojta ( manžel), jinak nikdo. V práci na mě čuměj, ale nedošlo jim to. Nechala jsem si ho udělat před Vánocema, měla jsem tři týdny volno. Dobrý ne? "

Denisa o tom mluvila odjakživa... O svém klofáku, frkáči, nosanu. Chodila s ním na gymnastiku, do tanečních, vdala se s ním, porodila dvě děti. A teď, v necelých čtyřiceti, ho zlikvidovala. Nechala si místo něj udělat malý, elegantní nosík.

" Bolelo to jako sviňa," vzpomínala. Skoro jsem neviděla, Vojta musel ozdobit stromeček i zabalit dárky. Ten nos je vlastně taky dárek, zaplatil mi ho."

Vysvětluje mi, jak trpěla. Jak mívala pocit, že se všichni na ten její nos dívají. Jak se jí hnusil. Jak jí je teď líp. Rozuměla jsem jí, jen nějak nevím. Je to stále ona, nebo není? Jasně, je celkově dokonalejší, ale je to, jakoby ztratila kousek sebe.

" Hele, třeba Iveta,"snažila se mě přesvědčit, že plastická operace je už dneska normální.

" Ta má všechno". " Jak všechno? " ptám se jako debil.

Denisa už hledá na facebooku. " No podívej, pamatuješ si ji na posledním srazu? Jak je to dlouho? Pět let? Tak koukni!"

Koukám. Iveta, moje spolužačka, matka dvou dcer na fotkách v bikinách i bez. Dokonalé tělo. Třikrát větší prsa než mívala a dvakrát menší zadek.

Hledáme dál: Katka - dlouhé husté vlasy. Očividně našité.

Žaneta - obrovská pusa, nepřirozený úsměv .

Simona - o dvacet kilo hubenější - bondáž žaludku.

No nazdar. Na dalším srazu budu asi jediná, kdo si se sebou nenechal nic dělat. Denisa si mě prohlíží.

" Hele, třeba víčka, tak ty už potřebuješ. A dělá se Ti druhá brada."

Sundávám brýle a čumím do zrcadla. Denisa mi vytáhne pravé víčko asi o pět centimetrů výš. Vidíš, tady mají být. To máš z toho, jak furt čteš."

Navečer otvírám internet. Přemýšlím o tom. Mám na sobě asi tisíc věcí, které bych si mohla nechat opravit. Chtěla bych prsa jako Melissa Debling, nohy Aleny Šeredové, zadeček jako Melanie Nunes Fronckowiak, chtěla bych rovné hladké vlasy a výraznější lícní kosti a taky ...A koukám, co všechno dneska jde udělat. Dokonce i na splátky.

Večer jsem zavolala Ivetě. Celkem ochotně mi vylíčila, kde, kdo o a co jí dělal. Obříznutá bradavka, odstranění kůže, odříznuté břicho i s pupíkem, ten je nový, prostě udělanej pupík, odsátý zadek, botox do čela ...

Zajimalo by mě, jaké to je mít našité vlasy někoho jiného. A co chlap, který zajede při milování prsty do vlasů - a cítí ten předěl? Nevadí mu to? 

Jsou prsa potom, co je jich kus odoperován nebo naopak v operován, dvorec s bradavkou vyndán a pak zase našit, jsou potom stále stějně citlivá?

Co pusa vyplněná nějakým svinstvem? Jak chutná? Jak cítí?

Co ...

Napadá mě milion věcí. Kdepak, tohle není moje cesta. Mně nezbývá nic jiného, než nežrat, hýbat se a smát se. Ano, mně nezbývá nic jiného, než stárnout. Možná jsem rozumná, možná srab. Každopádně, Denisa se mi líbila víc se svým nosem, Iveta vypadá jako svoje karikatura, našité vlasy by mi přivolávaly strašidelné sny.

Ach jo. Lepší už to nebude.

 http://www.spy.cz/jen-pro-muze/16355-melissa-debling-majitelka-nejhezcich-prsou-anglie?page=0,1

http://magazin.radiobrod.cz/nejhezci-zadky-sveta

http://www.maxiholky.cz/fotky/918/alena-seredova/

Nominujte autora do ankety Bloger roku

Autor: Marcela Tobiášová | pondělí 15.4.2013 19:05 | karma článku: 25,44 | přečteno: 2096x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 703x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3551x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2792x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Nahá umělkyně za zvuků techna házela před dětmi hlínou. Už to řeší policie

3. května 2024  10:10,  aktualizováno  13:43

Policie prošetřuje vystoupení, ke kterému došlo na Akademii výtvarných umění (AVU). Umělkyně a...

Stovky amerických obrněnců se v řádu dnů nepozorovaně přemístily do Česka

2. května 2024  17:21

Několik set vozidel americké armády včetně obrněnců Bradley nebo transportérů M113 se objevilo ve...

Přes Česko přešly bouřky s krupobitím. Dálnici D1 pokrylo bahno a větve

6. května 2024  15:47,  aktualizováno  7.5

Do Česka přišly přívalové deště, na některých místech padaly i kroupy. Hasiči hlásili desítky...

Německo je otřeseno. Přišel brutální útok na politika, pak následoval další

4. května 2024  17:40,  aktualizováno  21:09

Na lídra kandidátky německé sociální demokracie (SPD) v Sasku do evropských voleb Matthiase Eckeho...

Vyváděla strašné věci. Zahradil označil Jourovou za nejhorší z eurokomisařů

4. května 2024

Premium Když Česko vstoupilo 1. května do Evropské unie, byl tam matador ODS Jan Zahradil kooptován...

Za hákový kříž v konvoji hrozí dvojici pět let, policie shání videozáznamy

9. května 2024  15:32,  aktualizováno  10.5 10:51

Policisté shánějí videozáznamy z oslav osvobození, které pořídili lidé při nedělní jízdě Konvoje...

Premiér se sešel s kandidátem na ministra Ženíškem, navrhne ho na jmenování

10. května 2024  10:36

Premiér Petr Fiala v pátek odešle návrh na jmenování Marka Ženíška ministrem pro vědu, výzkum a...

Okamura předčítal Trumpův projev, brzdí jednání o korespondenční volbě

10. května 2024  5:43,  aktualizováno  10:32

Přímý přenos Parlamentní bitva o korespondenční volbu pokračuje i v pátek. Jako první si vzal slovo předseda SPD...

Novou partnerkou Řehky je poslankyně STAN Opltová. Střet zájmů odmítají

10. května 2024  10:20

Náčelník generálního štábu armády Karel Řehka potvrdil partnerský vztah s poslankyní za STAN...

Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby
Večerní parťák na koupací rituál: Vyhrajte balíček od sebamed Baby

Přebalit, vykoupat, umýt hlavu, pořádně promazat celé tělíčko... Skvělým parťákem pro takový večerní rituál je sebamed Baby. Sháníte-li jednoho...

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....