Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Marcel, dostali jste mě. Hodně štěstí na společné cestě celé rodiněV, myslím, že jste to výročí oslavili dokonaleV, takové potvrzení si slibu, jen bez pompy, famfár, obřadu, zato s podstatně větším "hurá". PoklonaV

0 0
možnosti
Foto

R^držím palce máte můj obdivR^

0 0
možnosti

P39e32t19r 57S48k34á69c19e76l

16. 9. 2017 23:51

Potvrdila jste, že stále platí:

"Muž je sloup stanu, žena jeho plachtou a děti jsou provázky, které stavbu spojují" » Arabské přísloví.

1 0
možnosti
Foto

Smekám před vámi i vašim manželem.

0 0
možnosti
Foto

Marcelo, držím opožděně palec až v Lucernu, tenhle R^

1 0
možnosti

Marcelo, dojala jste mě k slzám, celou dobu jsem čekala, jak to dopadne a jsem šťasná, že takhle, přála jsem si to moc. Máte můj obdiv!!! Přeji Vám, celé rodině hodně sil, zdraví a štěstí a ať Vám Zbojník a Beruška dělají jen radost. Díky.

0 0
možnosti

Dobrý den paní Tobiášová, také jsem celou dobu čekala na Váš další příspěvek. Máte můj obdiv. Teda hlavně to, že jste s manželem "zajedno". U žen je to tak trochu jejich přirozenost, pečovat o druhé, ale u mužů vzácné. Tak Vám moc fandím, ať se ve zdraví dožijete dospělosti dětiček. Jen mi prosím vysvětlete, jak to, že se nenašli "rodiče" pro dvě relativně ještě malé, tělesně ani duševně nepostižené děti? Tím myslím duševní nemoc, ne trauma, kterými si musely v minulosti projít.

0 0
možnosti

Dobrý den Marcelo, celé tři měsíce jsem čekala, jak to u Vás dopadne a tajně jsem doufala, že právě takto. Jsem dlouhodobá pěstounka kluků ve věku 8,10, 15 let. Do toho jsem už babička dvouletého vnoučka a ještě hlídám děti vietnamským obchodníkům. Mám den spočítaný na minuty a všichni se mě ptají, kde čerpám energii. Vaše články mi moc pomáhají, mám stejné cítění jako Vy a s mužským rozhodováním nám také pomáhají náhody. Držím pěsti, ať jste šťastná rodinka. Prosím pište dál, těším se na další příspěvek.

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....