Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Víte, madam, ještě žádný státní úřad mi v mém dlouhém životě nepomohl, takže docela chápu skepsi pana učitele Klause

6 4
možnosti
JP

Ne nechápete. Děti, které se narodí a rodiče je opustí, nebo jsou jinak bez péče a ochrany rodičů nejsou voliči a také se neumí bránit všem těm lžím a polopravdám v článku pana Klause mi., na který paní Tobiášová reaguje. To není skepse. To je záměrné zneužívání polopravd o Norské péči o děti a srovnávání se situací u nás.

8 4
možnosti
JH

Asi by bylo racionálnější obrátit se s dotazem, výtkami na mladého Klause, ale musím uznat, že předseda ODS je přece jen lepší adresa:-)

4 2
možnosti
ZB

Proč?Vždycky je lepší obrátit se rovnou na šéfa strany,i když fakt,že Klaus ml. už mluví tak,jako kdyby byl předseda strany on....R^

2 3
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....