Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pěkný článek.

Škoda, že v něm je tolik gramatických chyb.

0 0
možnosti

R^R^R^ať je víc takových jako jste Vy...

2 0
možnosti

A42d21a90m 26R17y25c71h52l84ý

27. 3. 2017 20:43

To je mazec tedy..držím vám palce

1 0
možnosti

Kdyby zákon o zákazu umístňování dětí do tří let platil, nebyla bych dlouhodobý pěstoun. Stát mě "dotlačil" do pozice, ve které jsem vzhledem ke svému věku nikdy být nechtěla. Na přípravách na přechodné pěstouny nás připravovali na možné problémy s dětma, na problémové biorodiče, ale jak se předává dítě do ústavu nás nikdo nenaučil. Pořád doufám, že se to nebudu muset učit.

8 0
možnosti

Co jsou prosím problémoví biorodičové?

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....