Diskuse

Pěstuju rozmazlené smrady

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No jasně, v ústavech to mají vychytaný. Taky jsem si říkala, že jsem neschopná přechodňačka a potřebovala bych školení od ústavních pracovníků. :-/ Pak jsem se vrátila zpátky nohama na zem a klidně budu rozmazlovat dál. Přeji Vám dostatek energie, nic neměňte. kolegyně;-D

0 0
možnosti

cuius regio, eius religio

0 0
možnosti

mea culpa, to patri jinam

0 0
možnosti

Dobrý den, napíšete sem prosím přesný název dokumentárního filmu z kojeneckého ústavu v Mostě? V jakém roce byl natočen? Mně se totiž zdá, že to (zejména vyjádření paní ředitelky), už v této době není možné. Viděla bych to tak na padesátá léta. Děkuji.

0 0
možnosti

P34e24t54r 83S73k19á10c37e87l

14. 1. 2017 22:24

Pěkný článek. Holt ve škole nenaučí, jak děti správně vychovat. To naučí jen funkční rodina. Předávání zkušeností vychovateli by mělo být na denním pořádku. Jinak zde bude ne-pořádek...R^

0 0
možnosti
Foto

Dík za to, že je pěstujete.

Díky za pěkný článek.R^

3 0
možnosti

Již úvod mě pobavil... chtít utahat děcka, dát si oběd a doufat, že pak budou odpočívat... I když mám děti již odrostlé (dcera 27, syn 22), tak si stále vzpomínám na naše naivní představy, jak je utaháme, děti usnou a mi budeme mít chvíli jen pro sebe... Snad vždy to dopadlo stejně... s manželkou jsme padli neschopni čehokoliv, kdežto na dětech ta únava znát nebyla... občas jsem měl dojem, že řádí ještě o něco více...

Přeji Vám v novém roce hodně síly a pevných nervů při výchově těchto dvou "divočáků" a za mne karma...

5 0
možnosti