Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ jen pozor na slovo "normální". ;-) Jelikož i gayové jsou normální, jen se jim prostě líběj chlapi....

2 0
možnosti
JP

Hezky napsáno. Chytře, rozumně a docela sugestivně (což posiluje uměleckou stránku textu).

Za mě rozhodně karma, i když se na některé věci dívám poněkud jinak.

0 0
možnosti
MS

Jestli jste chtěla něco demonstrovat na faktu, že z 678 pedofilů 28% preferovalo stejné pohlaví a 72% pedofilů bylo heterosexuálních, tak se vám to moc nepovedlo, protože logiku by mělo, kdyby i v této sledované skupině platila ona pověstná 4%. Nebo-li , tato statistika je spíše v neprospěch homosexuálů. :-) JInak ale souhlas s prezentovanými názory. R^

1 0
možnosti
Foto

Dobrý den, to by ovšem muselo platit, že jsou to 4% populace... A o tom dost pochybuji (myslím si, že procento je to vyšší)... Jinak ale s názorem, že to spíše homosexuálům uškodilo, souhlasím...

0 0
možnosti
MD

No jo, ovsem vedle tech nekolika co uvadite, vas a dalsich, 'tu stoji', stale, jeste velka skupina NORMALNICH, slusnych a vernych (vazicich si sveho partnera).

0 3
možnosti
MS

Na základě čeho jste usoudil, že autorka je nenormální, neslušná, nevěrná a nevážící si svého partnera ? 8-o

4 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....