Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdravím, máme stejné nejen pocity, ale i zkušenosti. Minule jsem se nemohla nějak přihlásit, takže ještě jednou můj mail - BartyzalovaV@seznam.cz nebo volejte 605 258 207.

1 0
možnosti

Já vůbec nechápu, jak je možný, že jste ještě nevzala kalašnikova a nešla si to s odpovědnými vyřídit. Máte můj neskonalý obdiv - tohle denně vidět a zůstat příčetná, je obdivuhodné.R^ Díky

1 0
možnosti
Foto

Karmoval jsem, Marcelo, i když mé děti už mají dávno své děti a některé z těch už mají na kahánku a co nevidět budou mít také děti. U nás je tedy dětí jako máků, takže popsaná rada se hodit můžeR^:-)

0 0
možnosti
Foto

Ne aby to u vás někoho opravdu napadlo ;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....