Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Přeji pevné nervy a klidné dětičky.

Jsem přechodňačka z JMK a dost se "bavím" nad diskuzními příspěvky pod Vašimi články. Ty předchozí už jsou uzavřené, tak píšu sem.Těžko něco vysvětlíte lidem, kteří nemají o NRP ani páru. Jestli chcete diskutovat i soukromě, napište na BartyzalovaV@seznam.cz.

1 0
možnosti
Foto

píše mi to neplatný email :-)

0 0
možnosti

Přeju! Hodně štěstí a všeho, co k tomu patří!V

0 0
možnosti
Foto

Přeji jen šťastné konce, když už přijít musí.V

0 0
možnosti
Foto

Díky za přání, jo, šťastné se dají zvládnout ..

0 0
možnosti

J31a62r76a 12R82a74n29k

4. 5. 2016 2:58

Co vice, nez stesti Vam prat.....jste jedinecny par, skoda, ze neni vice takovychR^

0 0
možnosti
Foto

Mám spoustu kolegů, kteří tuhle práci dělají stejně jako já a manžel, mají úplně stejné pocity a taky starosti...jen o tom nepíší a vidím kolem sebe, že přibývá lidí, kteří chtějí nějakým způsobem pomáhat dětem... Děkuju za přání.

0 0
možnosti

Kéž by se to takhle skvěle podařilo častěji. Krásný pozitivní příběh. A hned je ten svět o kousek hezčí :-) . Palce držíme hlavně Berušce a Zbojníkovi, aby se jejich rodiče včas vzpamatovali a nebo aby se pro ně (rovněž včas) našli dlouhodobí pěstouni. :-)

2 0
možnosti
Foto

ano, mají nálepku Neumístitelné - takže máme co dělat ;-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....