Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IK

Souhlasím. A obdivuji vás, že se role dočasného pěstouna ujímáte. Děláte pro děti to naprosto nejdůležitější, co budou potřebovat a z čeho budou vycházet celý další život - učíte je, že jsou lidé a patří k lidem. Je dost smutné, že chovatelé zvířat už před dost dlouhou dobou přišli na to, že vychovávat mláďat mají příslušníci jejich živočišného druhu, aby věděli kam patří a jak se mají chovat a proto osiřelá nebo odmítnutá mláďata umísťují k náhradním rodičům nebo výchovným skupinám. Zato lidé, kteří rozhodují o dětech, mají za to, že ideální výchova je institucionální, z dítěte tak dělají robota bez sociálního cítění. To že dítě ve věku, kdy se učí to nejzásadnější, někdo v pravidelných intervalech nakrmí a přebalí, to není výchova.

Děkuji vám (a ostatním pěstounům) za všechny děti, které se možná ani nedozvědí komu vděčí za to, že z nich nevyrostli asociálové a anetičtí psychopati.

7 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....