Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

H32a60n94a 63V93l65k18o89v90á

26. 1. 2016 20:26

R^Paní Tobiášová dávám karmu a v nejbližších dnech se nejspíš zapojím do diskuse.

Chci jen uvést, že nejsem pěstoun, mám 2 vlastní děti a ty mi stačí, ve své práci se však často setkávám s dětmi z DD i ze sociálně slabých rodin.

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....