Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Marcelo, zasloužíte si obdivR^

0 0
možnosti
VG

Ano, můžu potvrdit, že ta rodina o které autorka píše existuje. Jsme to my. Máme v pěstounské péči dvě sourozenecké skupinky dětí. Nejdříve k nám přišli dva bráškové z KÚ a pár let po nich sourozenecká skupinka tří už trochu starších děti. Další dítě jsme neplánovali, ale když se nám do života náhodou vmísila malá, zdravotně znevýhodněná holčička, které to v ústavu nesvědčilo a její zdravotní stav se stále zhoršoval, své rozhodnutí jsme prostě přehodnotili. Nejsme hazardéři a tak bylo jasné, že bude potřeba lecos v našem životě změnit. Manžel ukončil zaměstnání a stal se s něj taťka na mateřské;-D. Objížděl doktory a staral se o rehabilitace. Fungovalo to dobře a malý ubrečánek se za dva roky docela vzchopil. Dnes je to jiné dítě i když postižení přetrvává, je to spokojená a taky tak trochu rozmazlená slečinka:-/. Děkujeme autorce za podrobné zpracování informací, takhle pohromadě je to přehledné R^.

0 0
možnosti
Foto

Vladimíro, zdravím a děkuju, že jste se ukázala. Váš příběh na mě nejdřív působil jako fikce, hrabala jsem se v tom tak dlouho, až jsem měla jistotu, že opravdu existujete. Smekám před Vámi, na to, co dělá Vaše rodina, bych si nikdy netroufla.

0 0
možnosti
MB

K tomu není co dodat. Vůbec-ani se Vám nedivím, že takto reagujete. Držím palce! :-) Smekám! MB

1 0
možnosti
Foto

Děkuju, jen kdyby se nad tím pozastavil někdo, kdo peníze rozděluje- nebo třeba nějaký novinář :-)

1 0
možnosti
Foto

Dala jste si s hledáním argumentů setsakramentskou práci. R^

3 0
možnosti
Foto

Ověřovala jsem si i to, zda rodina s šesti dětmi, o které jsem se někde dočetla, existuje. Dost údajů jsem nakonec vymazala, např. informaci o tom, že článek z iDnes byl napsán na zakázku. Pročetla jsem i nějakou doktorandskou práci - sledování těch, co vyrostli v ústavu - procenta zavřených, dostudovaných atd... jen už nevím kde, mám toho už tolik, že se v tom ztrácím. Když to najdu, pošlu Vám odkaz :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....