Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

Zasmála jsem se, díky!

Ale jde to, moji rodiče mají opravdu dobré manželství. Jen naší generaci se to nějak nedaří...

1 0
možnosti
Foto

Naši jsou spolu přes čtyřicet let..V

0 0
možnosti
Foto

;-D Máš obdivuhodný podnikatelský potenciál!

3 0
možnosti
Foto

No jo, ale popravdě - znáš nějakou ženu,která by dobrovolně dělala manželku více chlapům?;-D

0 0
možnosti
JC

Je to vtipně napsáno.

Ale je to smutné.

1 0
možnosti
Foto

Život bývá někdy také smutný, pokud v něm zůstalo aspoň trochu humoru, tak to nevadí. A Vy, Marcelo, našla jste skulinu v podnikání. Ona se ale brzy zaplní, vás teď bude móóře...

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....