Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

... a co rikaly Eva a Iveta?...to by me zajímalo jako pokracovani

zdravim Vás!

1 0
možnosti
Foto

Máte dobrou, nedej Bože, fantazii;-D. Na blogu se to může, ale...;-D. Nesmíte na sebe v předchozích článcích "prásknout", že jste skoro novomanželka.;-D.V

1 0
možnosti

Safriš - to jsem si zase jednou něco hezkého početl! Moc děkuju a zdravím, ZdŠ:-)

1 0
možnosti
Foto

Jaké máte sazby? Že bych si vás objednal tak jednou za 14 dní, abyste mi navařila a uklidila maringotku. ;-)

1 0
možnosti
Foto

Musíte mi platit tolik, abych mohla objednat jídlo a uklízečku a ještě aby mi zbylo ;-).

0 0
možnosti
JP

Marcelo, mě když něčím rozčílí žena tak vibruji nepřetržitě jednom kuse i dva dny (bez baterek, ale vzteky;-D )

2 0
možnosti
JR

ja na to mam takovy nic moc nazor ... podle prvnich odstavcu mi prislo, ze pisatelka je citove velmi plocha, nestastna, klasika ...

pak jsem pochopil, ze se jedna o ironii ... v tom pripade mi z toho ale stejne vychazi, ze ma autorka takovy smutny, prazdny nahled na zivot ...

nicmene tuhle prazdnotu vnimam v ocich 99% populace, z cehoz mi plyne, ze pisatelka proste jenom popsala normalni zkusenosti normalni spolecnosti a ze ten, kdo je tady na hlavu, jsem ja ...

taky mi to ma partnerka casto rika ...

pral bych kazdemu cloveku byt tim 1% ...

2 0
možnosti
Foto

Nebojte, nejsem vůbec plochá ani nešťastná ani klasická :-) Taky patřím k těm šťastným ...

3 0
možnosti
JK

Hlavně ten poslední příběh je krásný, ať  už se stal či nikoli ;-DR^

0 0
možnosti
Foto

;-DR^ úplně jako ze života

2 0
možnosti
Foto

Ten rozvedený si to zařídil prakticky... tzv odvykací kůra od sentimentu :))

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....