Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marcelo, také já Vám držím palce a přeji ŠTĚSTÍ!!R^R^

1 0
možnosti
KB

K69a36r35e55l 11B70o22č38e94k

17. 1. 2014 15:29

A proč brečíte? Protože to česká vláda fakt nedomyslela? Jo, je to k breku, jak se s dětma šachuje...jj

2 0
možnosti
PP

Jestli brečíte po čtení blogů, pak je to hormonama Rv

3 0
možnosti
Foto

No vy máte štěstí, že dnes nemám moc flame náladu;-D

0 0
možnosti
JF

J71a92n 90F24r71o84l70í17k

17. 1. 2014 15:23

Noviny nikdo neprovozuje kvůli sdělování pravdy. Opak je realitou. Tak se s tím smiřte. Jinak vysoká škola dávková, kterou mají vystudovanou téměř všichni cikáni má i předmět příjem z pěstounství. Prostě další realita, kterou ti slušní nedovedou pochopit a hlavně připustit si ji. Držím Vám palce.R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....