Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Nechte už tu Čáslavskou na pokoji!

1 0
možnosti
SH

Jéžiš, to není o ní, tak pardón...

2 0
možnosti
Foto

Hlavně si nekažte den některými zdejšími diskutéry, kterým je fakticky úplně jedno, do koho šijou. Nevychovali by většinou ani "akvarijní rybu" ;-)

7 3
možnosti
KB

K60a12r27e52l 12B89o44č92e75k

17. 1. 2014 16:33

Řekl chlápek, kterej děti pozoruje dalekohledem z paneláku, kterej na děti kašle, kterej sedí doma u kompu a spisuje pamflety a dumá, jak vyždímat někde z EU peníze (o principy nejde). Nevíte o lidech nic, tak si zameťte na vlastním prahu. Nevíte, kdo koho vychovává, kdo je pěstoun a kdo adoptoval. Vychovejte si vlastní děti a pěstujte si potraviny, Matěji. Máte práce až až.

2 0
možnosti
Foto

Milá Marcelo, včera jsem to nečetla, a ještě že tak. Zmíněná redaktorka má zřejmě všeobecně zvláštní pohled na děti, rodinu apod. Její sloupek mě přinutil napsat blog o Baby boxech :-/ Držím palce. Nevzdávejte to!

1 0
možnosti
Foto

četla jsem ho:-). Ono jde i o to, že kdyby nebyly Baby boxy, ženy by si vybraly j( možná) jedno zařízení, kde provádějí utajené porody. A penízky by se sypaly... dítě by stejně nic nevědělo, protože to nejde standartní cestou, je to UTAJENÝ porod, ale stát by platil. Takhle jde miminko po třech dnech do adopce a nikdo z toho kromě dítěte a rodičů nemá prospěch ...

1 0
možnosti
MS

Řekla bych vyprdněte se na to. Ale asi to tak jednoduše nejde. Já Vám fandím, protože bych to sama nedokázala.

2 0
možnosti
PU

P88e73t26r 91U52h68e51r

17. 1. 2014 15:36

Myslim, ze kvuli clanku v novinach neni treba brecet. Delate to, co delate, delate to dobre a s laskou, bavi Vas to, deti jsou u Vas stastne. Co vic si prat?

4 0
možnosti
KB

K74a19r52e42l 57B98o96č11e52k

17. 1. 2014 15:40

Jenže to ona tak nechápe. Ona vidí zamyšlení se nad celým systémem jako útok na ni. Ona si to bere osobně. Nechápu proč.

2 0
možnosti
Foto

Pár týdnů teď bude v médiích i hůř. Ta kampaň za zachování dětí v ústavech, aby tyto zajistily zdroj peněz na systém přisátých lidí, teprve začíná.

3 4
možnosti
KB

K14a92r82e57l 95B18o55č88e19k

17. 1. 2014 15:37

jo, protože pěstouni nikdy nebudou na systém přisátí lidi...si zjistěte, jak to fakčí v cizině, Matěji, zkuste si nechat Googlem přeložit příběhy z Anglie nebo Ameriky...

2 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....