Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

když hezká mladá holka napíše blog, každý muž si rád počte a podívá...případně pod nějakou záminkou vymámí telefonní číslo.:-)

2 0
možnosti
KK

Ta fotka s dcerou je půvabná, dcera je půvabná. Kdyby zůstalo jen u toho, bylo to by milé. Jenže hovoříme o paní Tobi, která se ráda ukazuje, a tak došlo k fotce v zástěře a s čekuládou. Oj. Prosím, rozumějte, nic proti paní Marcele, fajn, je prostě kus ženské, žádná vychrtlina, ale zároveň není tlustá, to je v pohodě. Ale ty fotky ukazují naprostou nesoudnost, zvlášť ve veřejném prostoru. Spousta ženských se takto fotí a snaží se si dokazovat, že nejsou staré, že jsou pořád úžasné a dneska je z toho cosi na běžícím pásu stejně jako fotky nahých těhotných hvězd a hvězdiček. Není to originální a kape z toho exhibicionismus a lovení komplimentů. Za mne osobně - měla bych vás, Marcelo, raději, kdybyste se chovala přirozeněji a kdybyste nehonila komplimenty tak okatě. Měla bych vás raději jen jako správnou ženskou se smyslem pro humor a která si umí vychutnat život i jídlo. 40 není žádný děsivý věk, spousta bab vypadá úžasně, když berou život s humorem, když si umějí vychutnat nejen tu čokoládu, ale hlavně život. Tohle prostě nejde dohromady s tou suprpěstounkou. Je to nevkusné a nízké. A kamenujte si, samo, závidím, žárlím, protože jinak si to asi nedokážete vysvětlit....

P.S. Nigella Lawson se mi líbila mnohem víc předtím, než zhubla. Tohle není o váze, ale o váhách soudnosti.

5 0
možnosti

J93a27n 11Š33e31s51t37á47k

13. 12. 2013 15:48

náhodou, tady na blogu to originální bylo, ovšme při tak rozsáhlém rozboru se spíš divím, že jste si sama ještě nestačila rozebrat svůj otomismus;-D

0 0
možnosti
VV

Až na tu fotku v zástěře, karma.

3 0
možnosti
MS

Vy jste mi to vzal od pusy ...ééé.... klávesnice. :-) R^

0 0
možnosti
Foto

Člověk má dělat co ho těší a přináší mu radost.

Osobně se mi líbí foto s dcerou a foto s šálou. :-)

2 0
možnosti
Foto

Když to je diskutabilní, milostivá paní. Podívejte, mě třeba těší občas šňupeček. Ale víte, jak je to dneska drahý? Kam by přišel rozpočet! A slyšel jsem o jednom rakouském malíři, kterého zas těšilo vyhlazovat Židy. To se opravdu nedá takhle obecně postavit.

3 0
možnosti
Foto

Tak já nevím. Osobně mě daleko víc baví, když blogeři odhalujou svoje myšlenky, než těla. Ale každý zboží má svýho kupce, já si počkám zas na něco o pěstounství :-)

8 0
možnosti

J76a33n 52Š68e73s42t90á13k

13. 12. 2013 15:52

tak zase nezoufejte, když byste své tělo sama odhalit nemohla, a klidně zůstaňte u svých myšlenek

0 5
možnosti
ZD

moc hezky napsáno a fotky tak jak chtěla paní autorka...žádné nafrněnosti a ukázka tvůrčí práce fotografa...ale přesně takové...které se ke článku hodí...jistě má paní autorka mnohem lepší ...které vystihnou její půvab...ale s článkem by si neladily..moc se mi to líbilo a pořádného chlapa a hezký den přeje ZD...bohužel se 40-cítkou daleko v zádech...hezký den všem...;-);-);-)

1 0
možnosti
PP

P42e51t12r 75P39e50t53r16o70v

13. 12. 2013 13:18

Proč? Nechci hodnotit kvalitu fotografií, půvab či šarm, nic takového. Jen by mě vážně zajímalo, proč toto zveřejňujete. Neberte dotaz jako odsudek, prosím. Fakt by mě to zajímalo. Z textu jsem to nepochopil.

3 0
možnosti
Foto

Já myslím, že to v textu právě je obsažené - protože to zveřejnit chtěla. Je to její rozhodnutí, její fotky, její dcera, její odvaha, její krása zralé ženy. Vaše je jen možnost to respektovat.

1 3
možnosti
JK

J89a14n 12K74o21ř54á89n

13. 12. 2013 13:01

Pěkné fotky, pěkná ženská. ;-D zdraví také "čtyřicátník"

4 0
možnosti
PP

8-o a sakra, v perexu jste měla pravdu...

S dcerou krásná fotka, v zástěře taková diblíkovkovská, tam už je to na hraně, zvláště v barvě. V leže pěkná a ta s čokoládou je tedy echt ekl :-/

1 2
možnosti
Foto

Sám jste to vaše poslední slovo...

0 2
možnosti
Foto

Doufám, že to nebude znít oplzle, ale tak, jak to myslím, tedy jako poklona půvabu Vašemu, i Vaší slečny dcery - musím uznat, že kdyby mi někdo řekl, že si mám mezi Vámi, a Vaší dcerou vybrat, se kterou z Vás bych se chtěl dočkat ,,ranního svítání", odpověděl bych nejraději otázkou, jestli by to nešlo s Vámi oběma... 

 P.S. Je mi jasné, že vzhledem k naší občasné vzájemné averzi  nic takového nehrozí, ale jsem upřímnej kluk. Smajlík  s úsměvem a s úklonou

1 1
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....