Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
TF

Nádhera, sdílím a karma je Vaše, krásná ženo :)

0 0
možnosti
JK

Jen aby dámám z toho všeho "uvědomování si ženství" a zaobírání se sebou sama, zbyl prostor na NĚKOHO jiného, a uvědomění si že "ženství" a "mužství" se má doplňovat a ne si z toho udělat náboženství a jakýsi "sobecký boj nedoceněného estrogenu se "zlým"  testosteronem". Nebo, že existuje kolem nějaký svět a život se má žít a užívat, nejen zabýváním se sebou (nechci-li ho dožít jen sama se sebou...)

Je mi líto, ale mám z těch všech "terapeutek", "kouček" a "guru" husí kůži. 

(A vůbec se dějí věci... někteří muži dělají, jako by měli dělohu a některé ženy zase jako by měly koule. Asi to svým způsobem bylo vždy, ale teď je v módě z toho dělat přednost, "normál" a dávat to na odiv. Příroda ale není blbá, to lidé....)

16 1
možnosti
Foto

Děkuju moc za Váš komentář. Vystihla jste to naprosto přesně - dokonale !!!

0 0
možnosti
JR

J21a41n 49R52á58ž

22. 11. 2013 18:31

Moc pěkné čtení!

P.S. Pár let jsem se potuloval po různých centrech, kde se lidé učili žít zdravě, šťastně a úspěšně.. Co jsem si vyslechl teorií o zdravé výživě, o tom jak si uchovat fungující vztah a návodů na šťastný život. Nikde jinde jsem však nepotkal tolik nezdravých osůbek,naprosto neschopných žít v normálním vztahu a o tom,že se jednalo většinou o lidičky neúspěšné i v profesním životě ani nemluvě.. A zajímavé bylo,že hlavně ženy nebyly schopné pochopit, proč je muži opouštějí,když jsou tak dokonalé. Asi jsme my chlapi nějací divní, že chceme raději ženy s archetypálními vlastnostmi, než infikované feministickými viry.

29 1
možnosti
VJ

Prostě chceme ženskou, která má vlastní hlavu...

1 0
možnosti
Foto

To proto, že chlapi mají mindráky vedle ženský, která dovede opravit karmu;-D;-D

6 0
možnosti
SG

A co sex ? O tom jste se nezmínila ?

0 0
možnosti
Foto

Tantra - to je sex :-) :-) :-) !

0 0
možnosti
LT

Clanek me pobavil, ale i trochu rozesmutnel. Bohuzel to mame v rodine a dopadlo to dost spatne....:-/...uz nejsme ani v kontaktu ( jsme necisti, jime maso)

8 0
možnosti
Foto

To je mi líto ... vím, že to zas až tak směšné v určitých momentech není ...

0 0
možnosti
AO

A82l68e45n59a 49O48u50z13k38á

22. 11. 2013 13:59

Ano, jak níže uvedeno - jste číslo... rsp éro :) hezky napsaná drsná zkušenost.... Ale není učení jako učení... držím palce.. :)

0 0
možnosti
MP

;-D. Hezky jsi to napsala. Je krásné číst ty příspěvky, kolika lidem jsi vykouzlila úsměv na tváři. Těším se na Tvůj další blog.

1 1
možnosti
Foto

Mirko, jsi to ty? Já musela na spolužáky, abych si to potvrdila! Tak to moc díky, to mě těší !!!

0 0
možnosti
LS

A co guru Jára, ptám se.... ?;-D

3 0
možnosti
KS

Myslím, že s vámi zkusil dost. Občas je dobré si uvědomit a dělat i možná banální věci k tomu, aby ten druhý věděl, o ho mám  stále rád a že o něj stojím.!! A nechtít druhého za každou cenu převychovávat byť ve jménu očisty karmy..;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....