Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AAP

Zajímavá reakce, tak si hlavně hlídejte toho vašeho  Rv

0 1
možnosti
Foto

Nejspíš Váš komentář patří pod nějaké vlákno ... pokud ne, tak nevím, o jaké reakci mluvíte a koho mám hlídat ;-).

4 0
možnosti
MR

Fascinuje mě kolik lidí si myslí,že autorka psala o sobě.......

18 1
možnosti
Foto

To mě taky 8-o. Tak nevím, jestli je to dobře nebo ne ...;-).

1 0
možnosti
Foto

Bezva článek, díky...tohle jsem já při jeho čtení;-DR^

0 0
možnosti
Foto

Děkuju. Tohle je můj manžel, když ho dočetl: 8-o;-DV.

1 0
možnosti
Foto

Většinou Vás čtu, Marcelo, se zájmem...dnes ne. Neztotožňuju se ani s paní Křepelkovou ani s Vámi...obě jste to vyhrotily a čekala bych, Marcelo, víc odstínů ve Vašem článku, pro mě je jednobarevný (i když vím, že je to svým způsobem nadsázka-).

1 4
možnosti
Foto

Zdravím... myslela jsem, že je to hnané do krajnosti, ale zjistila jsem, že ne. Mám kamarádku, která se odcizila mně, své rodině, i svým dětem - večer pořádá seance a její dcera je nešťastná, že s ní máma nemluví ( ona mluví, ale jinou řečí). Napsala jsem to v okamžitém popudu - netušila jsem, že je to až takový problém. Přišlo mi několik emailů od těch, kteří mají s něčím podobným opravdový problém - až mě zamrazilo.

5 0
možnosti
MP

Víte proč?

Jste blázen

0 4
možnosti
Foto

J32a87n 64A87n46d22r12l41e

23. 11. 2013 2:37

tak to fakt netusim, jste uzasna zena! V

kdyby se vratil, blazinek, pozdravujte ho...;-)

R^;-D

KARMA!!, to my esoterici, okultiste a jini slunickovi jedinci potrebujeme nejvic!

2 0
možnosti
Foto

J86a11n 84L47i85n76h70a76r48t

22. 11. 2013 23:59

Chápu pointu, ale není moc silná. Zpracování ujde, ale když to nemá silnou myšlenku, tak si člověk řekne "hm" a jde dál.

0 8
možnosti
Foto

:-). Vy ani netušíte, jak je ta myšlenka silná. Ještě nemůžete. Dík za " zpracování ujde." Občas Vás čtu, ale píšete o moc přízemních věcech ...  pro mě.

2 1
možnosti
VJ

A co psaní blogů na internet, karma jde nahoru nebo dolů :D

Jinak s tím párkem nevím nevím...tam zrovna fakt moc masa nebude.

3 0
možnosti
Foto

Záleží na tom, jaký ten párek je. A tenhle byl fakt z masa Rv.

0 0
možnosti
VR
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....