Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Výborné. A to rozhodně nepatřím mezi ty, co se proti alternativě nutně vymezují. Pravda ale je, že vše je o správné míře a dnes se bohužel ztrácí kontakt se zdravým rozumem přespříliš.

9 0
možnosti
Foto

Tomuto článku se bohužel nedokáži smát ani jako parodii, i když je vtipně napsaný.

Není to můj šálek čaje.

4 4
možnosti
Foto

Článek není parodií a při psaní jsem se vůbec nesmála. Odstranila jsem omáčku a zbyla tahle surová kostra, která pobaví toho, kdo s tématem nemá nic společného. Děkuju za názor.

11 0
možnosti
JM

J14a59n 41M90a78t85ú57š

25. 11. 2013 15:58

Dobře udělal, já bych mu ale vyčetl, že tě neodvezl do nemocnice.

1 1
možnosti
MM

M36a18r48e73k 92M65a23n42n

25. 11. 2013 15:35

docela mě překvapuje, jak to tady řešíte. u čtení blogu jsem se výborně pobavil. je to parodie na prostoduché a povrchní osoby, které  nejsou schopny pochopit svět vlastním rozumem a proto hledají alternativní cesty, které samozřejmě nikam nevedou.

poznámky o výsměchu nebo zneužívaných ženách jsou naprosto mimo. takhle se zrodila politická korektnost, která vede k cenzuře.;-€

3 1
možnosti
EK

dokážu napsat stejnou parodii na typ, co se cpe čokoládou, čumí na stupidní seriály, tráví život v nákupních centrech a kecáním s kamarádkami.

totéž v pánské variantě (tam je to pivo, vepřové a smrad, který každý správný chlap přece musí vydávat) nebo naopak sportovní šílenství s věčně natrženými vazy. zveličit negativní rysy, vykreslit  dotyčného jako karikaturu a vysmát se mu do obličeje není žádný problém, záminka se najde vždy.

2 1
možnosti
PP

Ach tahle moda delat si pr*el ze vseho co se neopira o nase domaci, 100x zmerene, spolehlive a zaprdene. Tak jste si plivla na lidi co to zkousi tahat za druhy konec provazu.

Sikovna.

3 15
možnosti
JH

J31a21n 31H33a32v52l15i91n90a

25. 11. 2013 14:47

ono se rika, vseho s mirou! A v dnesni dobe, hlavne meststi lide, nevi co roupa a hledaji davno nalezene

4 0
možnosti
Foto

Četla jsem článek, sotva vyšel a dnes znovu. Je přesný a autorka se strefila do černého. Dokazuje to ta spousta pseudointelektuálních diskuzí dole. Až mě překvapilo to množství "potrefených husí". Asi je mezi námi víc "Bohyň", než by člověk čekal. Nic ve zlém.;-)

10 0
možnosti
Foto

Zdravím:-). Vůbec jsem netušila, co rozproudím ... to množství mě taky překvapilo.

1 0
možnosti
PD

P84e47t50r 69D30v12o51ř54á90k

25. 11. 2013 10:49

Prozradím vám, proč vás opustil.....copak se při modlitbách pije zelený čaj?

2 0
možnosti
Foto

už nikdy žádnou ženu neopustím.:-)

1 0
možnosti
JH

J46a29n 43H57o43r95s93k48ý

25. 11. 2013 15:49

Hezké. Záleží ale na tom, jestli to je závazek nebo přání nebo vyslechnutý rozkaz...

0 0
možnosti
VR

Má pravdu, něco podobného mám doma. Slovy vnučky: co už no.

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....