Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JS

J80a18r74d54a 57S56o90k38o58l

26. 11. 2013 16:11

But jsem blbej já ne bo ona.

0 0
možnosti
Foto

Jasný sokole....chyba je na vašem přijímači....

http://cs.wikipedia.org/wiki/Ironie

7 0
možnosti

T90o77m49á22š 58Š42t45e10c

26. 11. 2013 15:27

„… Vítám vás, přátelé, na naší seanci. Jsem rád, že jste se zde sešli v takovém počtu! Právě zde a nikde jinde se totiž uskuteční vskutku jedinečná a nefalšovaná seance, založená na úplně nových a zcela netradičních metodách. Jak bych řekl, jedná se přímo o metodu léčby šokem… Hudba!!!“

Z reproduktoru se začala linout podmanivá melodie, vtíravá jako pitralon…

„Ano, přátelé,“ ozval se nanovo hudbou podbarvený hlas. „Teď nemusíte dělat nic, než jen si udělat pohodlí, maximálně se uvolnit a vnímat jen má slova… Slova, která vás, jak se už nejedenkrát skutečně i stalo, zbaví vašich neduhů… !!! Ne každému, pochopitelně, může moje seance pomoci, ale takový už je, lidičky, život, že!? Ne u každého se podaří vyléčit nemoci, řekněme, zjevné, ale nejeden z vás se zbaví svých neduhů, jak by se tak řeklo, skrytých, a dokonce ti z vás, přátelé, kteří snad jste měli v dohlednu onemocnět, díky této seanci, neonemocníte…“

„Teď, prosím, pozor, začínám počítat!… Jedna, dvě, tři… Cítíte se lehounce a uvolňujete se… Čtyři, pět, šest… těžknou vám oční víčka, chce se vám spát…“

„Sedm, osm, devět…“

„Ach, ano – devět tisíc návštěvníků sem dnes přišlo! Výborně!“ „Deset, jedenáct… cítíte se dobře! Dvanáct, třináct, čtrnáct, patnáct…“ „Sto padesát korun stál na dnešní seanci lístek!!!… Devět tisíc krát sto padesát, to máme, milión tři sta padesát tisíc korun…“ „Odcházím do kasy, přátelé, buďte hodně zdrávi!… A někdy příště, doufám, zase na shledanou…“ Léčebná seance (Jaromír Liška: Nedá se svítit, babička vypila petrolej)

6 0
možnosti
KT

chi. ještě měl říci, že pokud to nezabere, je to vina posluchače, neb nebyl pozorný a nenapojil se na guru(a)

0 0
možnosti
JR

J23i54ř37í 81R55o30d

26. 11. 2013 20:53

Já také ne:-)

0 0
možnosti
SK

Marcelko bože, Vy jste číslo. Kdyby mi nebylo už 65 let, tak začnu pátrat kde Vás najít.

Jak já jsem se nasmál. Hned jsem to přeposlal svému "husákovému" dítěti a své kamarádce. Pište více. V;-D!!!!!!

4 0
možnosti
MO

Trošku mi to připomíná Haškův Šťastný domov ....

3 0
možnosti
JD

Blog pobavil. R^ Skoro mě až mrzí, že jsem nikdy nebyl dostatečně tupý na to, abych něčemu takovému taky propadl. Může to být nějakou dobu celkem zábava. ;-D

2 0
možnosti

J45a80n 19Č15e19k64a58l

26. 11. 2013 11:09

Krásný článek, kéž by ho dotyčné osoby pochopily a vzaly k srdci...

3 0
možnosti
Foto

Díky moc za blog. Výborně vtipně napsáno a dost možná se tam i někdo najde :-P. Za to, jak jsem se po ránu zasmál u mě R^

16 0
možnosti
KP

Já se mu vůbec nedivím!!!!!

3 0
možnosti
SH

Sorry, jsem druhý. OT - Flinta je už obsazen, co?

0 0
možnosti

Tak já nedočetl ani prví odstavec, ale nevadí... Vůbec nechápu proč. Jsem dokonalá. :-)

0 1
možnosti

J83a91n 90Č20e66k55a32l

26. 11. 2013 11:08

chyba... :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....