Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Z97b42y10n56ě32k 15Č15e53c17h

27. 11. 2013 10:24

Pěkná ženská... Když za mnou přijedete večer domů, tak vás nabiji takovou esenciální vesmírnou energiíV, že se vám manžel určitě druhý den vrátí...;-) A kdyby ne, budeme to muset opakovat, dokud to nezačne fungovat, Prdlavko...

8 0
možnosti
FF

:-)))...a náhodou, já to říkám pořád, že by ženy měly mít volno...v době svého ženství.

0 0
možnosti
Foto

Tak to by měly mít volno i před, protože mají PMS a jsou strašně protivný. A pak taky v době ovulace, aby stihly počít;-D

4 0
možnosti
PP

Jedovaté a vtipné, jako kdybych slyšel svoji ženu... Dávám karmu :-)

5 0
možnosti
Foto

Vaše žena bude zřejmě skvělá ..;-D, děkuji.

0 0
možnosti
Foto

Paní Marcelo, díky, je tam vše ;-)

3 0
možnosti
Foto

Děkuju :-). Víte, že tady na té fotce vypadáte jako Bruce Willis ?

4 0
možnosti
PP

Tož jsem si to taky přečetl... Pan autor to nejspíše psal v pauze mezi dvěma jointy, protože ani po opakovaném čtení a povzbuzování sebe sama ("Petře, musíš, musíš") mi pointa uniká. Ale možná je to tím, že jsem moc zaháčkovanej (nebo odháčkovanej, nevím...)

0 0
možnosti
LH

L14u69k61á83š 64H19á33b19a

26. 11. 2013 22:26

krasnej clanek :-D

0 0
možnosti

X Nedá se to číst. Naučte se, prosím, používat mezery! Za různými interpunkčními znaménky buď chybí nebo přebývají! ;-€

1 9
možnosti
Foto

Musíte mi napsat kde, já je FAKT nevidím.

2 1
možnosti
JF

Velmi jsem se pobavila. Taky si o lidech, co takto žijí, myslím, že jsou duševně nemocní. Stále jezdí na semináře o pozitivním způsobu života a přitom se všichni, co znám, topí v depresích... :-( Upřímně podezřívám ty pořadatele podobných akcí, že si vyrábí závislé zákazníky a že je berou do spárů jako sekty.

7 0
možnosti
Foto

Tak třeba jezdí na ty semináře proto, že se topí v depresích;-):-)

2 0
možnosti
TV

Pěkně vymyšlený a napsaný názor jak se nemá nic přehánět.R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....