Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P10e87t92r 72Č22e90c20h

28. 11. 2013 11:39

Je osvěžující číst od ženy ironický příspěvek "do vlastních řad" a ne jen ty stálé nářky na to, jak jsou VŠICHNI (to zevšeobecnění je tam vždycky) chlapi nevěrní, nepořádní a svou ženu nechápající. Autorka vystihla i sebestřednost některých do sebe zahleděných žen, které si myslí, že jsou vzácným klenotem těla i ducha a jsou vysoce povzneseny nad své okolí a dokonce i nad svého partnera, jemuž byl osudem dopřán vyjímečný úkol se o ni láskyplně starat a zbavovat ji otravných problémů všedního života včetně problémů jeho života.

Já jsem si to uvědomil už v pubertě a proto jsem si dával pozor, abych s takovou nespojil svůj život. Než jsem našel tu pravou a šel s ní do manželství, neprošlo jich výběrovým sítem 7.

11 0
možnosti
ZS

Marcelo, bomba... píšete úžasně :-)  Přeji Vám krásný den a přeji Vám Váš úspěch :-)

5 0
možnosti
PS

Je z toho až příliš cítit to, že jste to neprožila ,ale snažíte se nastavit zrcadlo ženám, které vyznávají takový styl života.

6 1
možnosti
Foto

Pokud myslíte to, že jsem nikdy nebyla přesvědčená o tom, že jsem něco víc než muž po mém boku a že mě musí bezpodmínečně chápat, i když já sama sobě nerozumím, tak to máte pravdu. Hrdinka příběhu sedí opuštěná doma a ptá se proč, když je dokonalá - to se snad nedá nazvat stylem života, pokud ano, je mi takových žen líto ještě víc.

3 1
možnosti
Foto

Dobře napsané.To se vám povedlo.Karma.

7 1
možnosti
JK

Při vší úctě se nedivím.spíš mě zaráží, že vám nedal pár facek. a v podstatě by jste si je zasloužila. Protože pokud mátě nějaké přesvědčení, necpěte ho nikomu, kdo o něj nestojí. Taky mám rád Zen a neobracím k budhismu všechny své přátele.Jsem hrdý na to, jak smýšlím a hrdost ze sebe sama mi stačí. V podstatě jste se před manželem ukázala jako naprostý blázen.Uvědomte si jak radikální změnu jse prodělala a ted s tím přiletíte jako s novým směrem který musí přijmout všichn kolem..nebo jsou oni špatní..To je jako bych svou submisivní partnerku začal nutit k tantrickému sexu...nebo nedej bůh obráceně.

2 10
možnosti
Foto

Jaromíre, vydechněte.....rozcvičte to.....a slyšte, že článek je ironie, ne reál.;-)

20 1
možnosti
JR

Jezdil do práce na kole, pil jen vodu, žil zdravě a toho bl*a srazilo auto. Takže můj názor, jezte bůček, dejte si vína, stejně nás čeká každého hlína….;-D

3 1
možnosti
Foto

Hezký článek. Ani netušíte, kolik takových lidí mezi námi opravdu je. Makají na sobě, detoxikují, čístí emocionální bloky, dělají nová a nová rozhodnutí, ale zapomínají na jednu maličkost. Na život.

16 0
možnosti
Foto

Trochu tuším a nějak jich přibývá ... škoda. Děkuji za pochvalu.

2 0
možnosti
VZ

Nemám rád hubené, nervózní, diety držící ženy, není tady chyba třeba v tom, že ta žena také vůbec neuměla žít v souladu se svým mužem? Soustředila se třeba na úchylné zprávy od svých kamarádek a špatně komunikovala se svým mužem? Mnohdy kamarádky ženy jsou problém, který dokáže rozvrátit manželství a potom se i stává, že nejlepší kamarádka si toho rozvedeného muže sama ochočí, že? A chová se potom  úplně jinak než jak navedla tu svoji "kamarádku" k rozvodu.

5 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....