Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

taky máte potrhlé kamarádky? sektářství všeho druhu je smutné a manipulaci slabými z duše nesnáším. ale někdo to holt potřebuje. možná bylo bezpečnější chodit do kostela

3 0
možnosti
EK

zásadní logický nedostatek článku spočívá hned v první větě. popsaná žena ví přesně, proč ji opustil manžel - protože se každý z nich vydal jinou cestou. on do hmotářské záhuby, ona za světlem. takže ji opustil proto, aby mohl přijít jiný, lepší. víte, možná to zní jako rouhání, ale říkám si, jestli se takové ženě, i když aktuálně opuštěné, nežije líp než... některým jiným zde v diskusi. stejně do značné míry žijeme v tom světě, který vidíme, ne v tom, který doopravdy je.

4 1
možnosti
Foto

Aha..."A Kefalín, čo takého si představujete pod pojmom ...logika?" :)

5 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsáno! Má trochu obavu, aby se osoba mně blízká nepustila do podobného šílenství, má trochu nakročeno, ale snad nezblbne. 

Úplně jsem si představoval manžela, jak se zvedne od televize, pošle tu slepici do pr... (meditačního centra) a jde si po svých... ;-)

Moc fajn čtení, karma.

10 0
možnosti
KP

Ono každej by měl mít svůj "domeček" kde si může odpočiniut od toho druhého. Někdo má fotbal, někdo meditace, ale NIKDY to nesmí přenášet na toho druhého a snažit se zavést pořádky ze "svého" domečku do společného domova....

0 0
možnosti
PN

Smutné, že to muselo dojít tak daleko.

0 0
možnosti
KS

K62a92r51e90l 12S22a91r39d47a

29. 11. 2013 8:00

Skvělé! ...a velmi osvěžující ;-D R^

1 0
možnosti
KU

K50a69r33e69l 40U34r16b40a94n

29. 11. 2013 6:54

Malinko povrchní. Podobné věci jsem psával na střední. Pro pobavení dobré.

1 7
možnosti
DR

No vidíte a dneska píšete do diskuzí.

11 0
možnosti
Foto

Tak takto som sa už dávno nepobavila :-). Perfektne napísané :-). Chodím do jednej ženskej skupiny, až takto to tam neprežívame, pošlem holkám odkaz, nech sa tiež pobavia :-). Díky :-).

5 0
možnosti
Foto

Děkuju Vám strašně moc. Proti skupinám, kde se ženy umí zasmát sami sobě, nic nemám !!!

6 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....