Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Tak slavit 40 při projevu presidenta, to už je pěkný sado maso. Ale pokud jste ještě nebyla v Paříži, tak zcela jistě tedy snesete i další fór: Přijede čtyřicítka poprvý v životě do Paříže, a Paříž jí říká: Co tak pozdě?  Jinak přeju vše nejlepší!!

1 0
možnosti
Foto

;-D. Byla ... poprvé skoro před dvaadvaceti lety. Otěhotněla jsem tam ;-).

1 0
možnosti
AAP

Marcelo, vše nejlepší k narozeninám R^

P.S. Vykašlete se na všechny serepetičky, pro stárnoucí ženy, jste pěkná baba a nemáte to zapotřebí ;-)

0 0
možnosti
Foto

:) jsou očekávány :))

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....