Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

Napsat blog dokáže jak je vidět každej. Ale napsat pravdivý blog dokáže jenom někdo. Celá kauza vznikla opět z neschopnosti novinářů a překrucování fakt. Na ombucmana se obrátila jedna (šílená) matka s žádostí, že nutí její dítko ve školce spát a jí pak nespí večer doma. Byla jí odpovězeno, že tato problematika úřadu ombudsmana nepřísluší a nelze ji proto řešit a musí se z daným problémem obrátit  na šklolní inspekci, která posoudí zda nedochází k porušování pravidel.  Takto se vyjádřil ombudsman dnes ve zprávách v poledne na ČT.

5 0
možnosti
EK

na rovinu nechápu, co je na tom šíleného. sama jsem u nás před lety  usilovně hledala školku, kde by děti nemusely po obědě. Mám v tomto směru vlastní zkušenost - sama jsem před skoro 40 lety ve školce nikdy nespala - naštěstí jsem po většinu docházky měla rozumnou učitelku, co to byla ochotna respektovat. Mému dítěti, které doma od dvou let odpoledne nespalo, odpolední spánek naprosto rozhodil režim a bylo dost náročné ho přivyknou na novum ve školce, tak i pak následně po dvou letech na změnu s přechodem do školy. Fakticky sotva si dítě konečně zvyklo, už to bylo všechno jinak.

Vím o školce, kde matka apelem na vedení školky dosáhla změny režimu tak, že se  vytvořila jedna nespací třída, kam nespící žáci (rozhodli rodiče) v době poledního klidu přešli. když se chce, jde to. osobně mi to připadá jako přínosnější počin než školky v přírodě nebo školkové lyžáky. trvat na povinném ležení od dvanácti do dvou je často jen projev lenosti učitelek. A klidně se do mě dámy pusťte, že to víte líp a máte víc zkušeností, já to vidím takhle. Sama bych nespací třídu (stejně jako rozdělení dětí na mladší a starší, věkově smíšené třídy je další věc, která mi nepřipadá vůbec dobrá) uvítala.

Už vůbec nechápu, proč vám vadí, že paní řeší problém, když ho má. Nějak se mi přitom vybavilo Orwellovo "čtyři nohy dobré, dvě nohy špatné".

6 5
možnosti
Foto

Trochu se tu ztrácím, ale k tomu co jsem zde četla - obdivuhodně ukázněná diskuze ( až na vyplazování jazyků ;-D), děkuji za to!

1 0
možnosti
Foto

Já ho nevyplazovala na Tebe,ale na Ívla;-D

1 0
možnosti
TM

Tak zrovna spani ve skolce po obede by se dalo vyresit i jinak - treba by si tech par deti, co nechce spat, mohlo nekde v jine mistnosti potichu hrat (pokud je to samozdrejme mozne)....Ale jinak jste to ve svem clanku trefila presne !R^

1 0
možnosti
TM

Aha, ja necetla reakce pod clankem, tak skolka se tu uz resila :-)

0 0
možnosti
MR

Zde je to spíše projev tzv. 5 kola u vozu v podání pana doktora Křečka, který už toho hodně pokazil a měl by už odejít dávno do výslužby. V dnešní politické a správní bezradnosti, bezbřehosti a v tragickém zaostalém chování EU, kde již některé generace politiků měli dávno odejít na vejminek, zatěžujeme společnost a její možnosti až nad únosnou mez a možnosti hospodářství, infrastruktury, ekonomiky, školství. Máme nesmírně břebujelé vyšší školství, univerzity, nikdo nechce už do učňáku, matky chtějí rodit doma a mít pomalu na telefonu lékaře, nebo vytvořit porodní domy, i když je to ověřený funkční systém, děti pomalu neznají pravidla a své rodiče mají jako rukojmí, vytváří se zde vykořeněná generace dětí, EU nařízení nesmyslně prodražují stavby o humanizující prvky, tam kde postačí zdravý rozum. Lidi by měli pocítit že nic není zadarmo a když něco chci tak proto musím udělat. Na jedné straně je zde nedostatek školek a na druhé straně kverulující matka a jedno neposedné dítě. Jinde by jiné matky dali nevím co aby jejich dítě přijali do školky... .Mám pocit že žijeme v jaké si bublině kdy je zde systém který musí obsáhnout a zaplatit všechny ty humanistické a společenské potřeby a potřeby jedinců a navíc je zde armáda lidí jež z toho těží. Nakonec za to platíme všechny, zaostalostí hospodářství, drahotou a to že budeme a vlastně jsme už podřadnou periferii světa, i slavná EU.

2 0
možnosti
Foto

..to už je tak dávno, že si nic nepamatuju...abych přidal nějakou vlastní zkušenost.:-)

1 0
možnosti

Máte samozřejmě pravdu, současné matky vychovávají děti tak, že okolí se má přizpůsobovat jejich dětem, ne děti okolí či jakýmkoli pro ně nepříjemným pravidlům.. ;-€Absurdní.

15 1
možnosti
LP

Ano, přesně. Všechny současné matky vychovávají svoje děti stejně, že - to zas připadá absurdní mně Rv

2 0
možnosti
EK

já nevím, kam vy to chodíte, že vidíte takové nevychované děti.

ve školce dcerky - skoro třicet dětí a všechny moc hodné. v mém klubu dvaadvacet dětí a všechyn super. já nevím, v kom je chyba.

2 1
možnosti
OH

Koukám, že mnoha lidem tu nedošlo, že se nejedná jen o problém spaní po obědě v mateřských školkách, ale že se jedná o přehnaně svobodný styl výchovy dětí, které mají kvůli individualitě růst jako dříví v lese. To se pak ale jen těžko pozná, kdo vychovává sobeckého / individualistického hajzlíka a kdo na děti skutečně jen kašle. Ale to je fuk, ve výsledku z něj bude "pěkný" dáreček.

21 1
možnosti
JM

Pěkné, moc pěkné, díky...za mě i moji Paní učitelku,

10 0
možnosti
OM

Tohle je pěkný článek, se kterým souhlasím.

Vaši názorový oponenti si bohužel z celku vyberou jeden detail a u toho budou argumentovat že se jedná o hloupost. Neberou v potaz to, že výchova dítěte není o jedné věci, ale je to komplexní životní úkol. A vymezená pravidla do toho patří.

18 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....