Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Vaše útoky na Zemana v článku minulém a Škromacha v tomto, jsou stejně ubohé, jako homofobie těch, které kritizujete? Kde berete tu drzost vyčítat někomu netoleranci, když totéž předvádíte i vy? :-/

3 3
možnosti
SB

I když s názory paní autorky nesouhlasím, tak Vy srovnáváte nesrovnatelné. Nelze stavět do jedné roviny nedostatek tolerance na jedné straně vůči tomu, co si člověk vybírá a co ovlivnit může (svou vlastní osobní politickou činnost, kterou pan Škromach nebo pan Zeman, ale také pan Gottwald, Jakeš, Klaus, Havel nebo třeba Schwarzenberg, prostě kdokoli ), a na druhé straně vůči tomu, co si člověk nevybírá a ovlivnit nemůže (případnou homosexuální nebo lesbickou orientaci).

3 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....