Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZB

Homosexuálové možná poznají vhodný protějšek na dálku, ale ten méně vhodný je pro ně přece jen přitažlivější, proto také obtěžují okolí. Pisatelka se jich bát nemusí, protože gayové mají zájem jen o muže.

3 0
možnosti
RK

A ještě dodatek. Homosexuál se pochopitelně snadno zamiluje do jakéhokoliv muže. To aby byl rovněž homosexuál pro něj není podmínkou.

1 0
možnosti
Foto

N81e51l35a 87P17a17l75o63v27á

18. 8. 2013 17:53

Víte, co mě na Vás mrzí?

Že ty, kteří mají jiný názor, než Vy, nazýváte "pisálky".

Myslíte tím, že Vy píšete hodnotně a pravdivě, zatímco oni jen tak bezcenně tlachají?

6 2
možnosti
Foto

Ne, myslím že jsem také pisálek.;-D Do teď mě nenapadlo, že je to nějak hanlivé.;-)

2 0
možnosti
RK

Vy se raději podíváte na hezkou ženu, než ošklivého muže. To je  u žen naprosto normální. Normální je také že se dvě kamarádky drží za ruku, že si dají pusu, nebo dokonce spolu můžou spát v jedné posteli. Tohle zkrátka u chlapů není. Nevím proč, ale je to tak. Cokoliv podobného by mi bylo i s tím nejlepším kamarádem krajně nepříjemné. Smiřte se zkrátka s tím, že ženy jsou jiné a nic za tím nehledejte. Homosexuálů se pochopitelně nebojím, ale vadilo mi, když jsem se v práci sprchoval a kolega obdivoval moje slipy (a nejen to).

3 0
možnosti
ŠL

Takže nadáváte na lidi co nosí ponožky v sandálech, co nosí tepláky, na Škromacha a na všechny muže, kteří nesdílí vaše přesvědčení. Koukám, že tolerance končí tam, kde má někdo jiný názor

5 1
možnosti
Foto

To jste mě neslyšel nadávat ;-D, tohle je jen malá nedělní úvaha. Já se ptám - a žádný z velectěných pánů blogerů ( kromě KB) mi neodpověděl;-D.

0 0
možnosti
RH

V diskuzích o homosexuálech se zpravidla směšují různé věci. Tolerance k homosexuální orientaci, tolerance k jejich propagaci jejich sexuálního zaměření, tolerance k různým tlakům na kulturu (pohádka o teplých princích pro malé děti), tolerance k jejich politickým požadavkům (tzv. práv - adopce).. apod. Argumenty se mísí a mixují a používají často nefér. Není fér tvrdit, že když je někdo proti schvalování adopce homosexuály, tak je homofob, to bychom mohli demokracii jako veřejnou diskuzi různých názorů na řízení státu zrušit. Zakomplexovaný homofob je člověk, který nerespektuje něčí homosexuální orientaci, takových je ale pár. Zbytek je prostě legitimní názor, na který bysme ve svobodné společnosti měli mít nárok, zvláště, když jsou kladeny platné argumenty. Často dochází k nefér argumentaci, že je každý, kdo má výhradu k čemukoli vztahujícímu se k homosexuálům, homofob.

8 0
možnosti
MT

Jste to na deset a půl řádku shrnul vcelku přesně :-)

0 0
možnosti
FB

Souhlasím, napsala jste to naprosto přesně! Jsem heterosexuální muž, ale mnohem větší nebezpečí vidím ve všech těch homofobních názorech, které se tu za poslední týden vyrojily, než v akcích a průvodech skupiny gayů a lesbiček, kteří nedemonstrují za žádné výsady, jak se jim neustále podsouvá, ale kteří se prostě jen hlásí o místo ve světě bez diskriminace, urážek a šikany. Také by mě zajímalo, proč se lidé homosexuálů tak bojí.

5 0
možnosti

Já jsem k homosexuálům tolerantní, ale vždycky mě pobaví, jak ti, kteří mají potřebu se jich zastat, hrdinně neopomenou nenápadně poznamenat, že oni sami jsou heterosexuálové. ;-DR^

3 0
možnosti
Foto

když Vás otravuje homosexuál v parku tak to není příjemné

0 0
možnosti
MT

Pane Macku, odpovíte mi aspoň tady na dotaz položený pod jiným článkem? Jak se podle Vás homosexuálové množí?

0 0
možnosti
PG

Nezbývá, než s Vámi souhlasitR^ Je mi srdečně jedno, jestli je někdo bílý, černý, žlutý, hetero, bi nebo homosexuál, dokud se chová slušně. A mám to stejně, i když jsem čistě na chlapy, raději se kouknu na hezkou ženu než ošklivého chlapa:-)

2 0
možnosti
SB

Jí si myslím, že s ženskou homosexualitou je to jinak než s mužskou. Výhradně homosexuálních žen je prý asi čtyřikrát méně než výhradně homosexuálních mužů, avšak většina mužů, když homosexuální není, tak prostě není ani trochu, kdežto u žen je kousek homosexuality asi naprosto běžnou věcí.

Příklady: Je naprosto postavené na hlavu, aby muž o muži řekl, že je to krásný chlap, zatímco žena o ženě to řekne běžně. Též na letišti při loučení před delší cestou nebo při návratu jednoho a přivítání ze strany druhého na letišti se mnohem častěji obejmou nebo políbí na tváře ženy než třeba muži. Je mnohem více stoprocentních homosexuálů než stoprocentních lesbiček, ale v heterosexuálních mužích je sto procent muže a nula procent gaye, kdežto v heterosexuálních ženách je většinou 95 procent té heterosexuality a 5 procent té homosexuality. To je můj názor, tak jsem to v životě vypozoroval, ale nemám to potvrzeno z odborných studií.

0 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....