Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Koho jste si vzala, toho jste také měla.

Vztah je tak dobrýnebo špatný, jací jsou partneři a jaká je jejich snaha na vztahu pracovat. Nicjiného.

Pokud jste šla s chlapem do postele - a evidentně šla, když máte děti. Tak jste tam šla sama za sebe a s tím, s kým jste tam chtěla jít.

Pokud to byl již tehdy hulvát, tak bohužel. Lidé se nemění. No, možná ano, snad. Ale pouze k horšímu.

PS: Ukrást článek je zvěrstvo, ale házet na celou střídavou péči kvuli tomu "psí hlavu", je přinejmenším wolovina.

4 10
možnosti
MV

No jo, ale on by pan Hodina opravdu měl občas počítat do desíti, než něco udělá. Nejvíc to totiž ve finále škodí otcům :-(.

8 4
možnosti
EJ

bezva napsáno. R^ Jsem ráda, že jsem to nemusela řešit. Tehdy se střídavka nepěstovala a bývalý ani neměl zájem. Nechci psát o sobě. Ale.. Několik rozvedených žen mi potvrdilo, že o děti se nestará bývalý manžel, ale jeho druhý protějšek. Takže takový komfort jaký měl muž před rozvoden má i nyní. Nová láska pere, vaří, uklízí po dětech a muž si hraje na starostlivého otce. Prostě někdo se umí narodit;-)

13 2
možnosti
MV

Víte, já zas vím, jak se hezky dokážou starat otcové. Asi to vždycky záleží na tom, z které strany se díváte. Je to hodně složité.

2 8
možnosti
JP

Kliknul jsem jen proto, že jsem viděl kůzlata.

5 2
možnosti
IH

R^karma! To zas bude diskuse...

4 4
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....