Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obdivuji Vas, ze se z takovychto veci dokazete verejne vypsat ...  R^

4 4
možnosti
TH

je to hezké, protože to je autentické

3 5
možnosti
KF

Asi bych nevěru řešila jinak, i když vlastně nevím, nepřemýšlím o tom, to se nedá naplánovat, ovšem tak jak jste to rozjela vy a nedokončila, to mi přijde ujetý- tak když už jste si promluvila rázně se slečnou, měla jste stejně rázně jednat s manželem- zvláště po těch řečech, že jste dosáhla svého. Prostě mu tak jako tak zapakovat ;-)

5 0
možnosti
Foto

Víte, já si taky byla jistá...Ono když to přijde, tak nic není tak, jak jste si představovala, že možná je.Ale jo, měla jsem mu zamávat hned;-).

2 1
možnosti
Foto

Taky se snažím a bolí to, ztratila jsem se někde mezi životem a sněním, a to mi je ještě o pár let víc. A lepší už to nebude ;-), to je ten průšvih. Doporučuju začít se sama sobě smát a mít se ráda, každý kilo. Ale je to mnohem těžší, než se zdá. Napsala jste to fantasticky, držím palce, at se najdete. Blog je dobrá terapie na život, i když to je jen berlička, tak je prima.

3 2
možnosti
Foto

Děkuji, až dnes jsem si Váš příspěvek přečetla .

0 0
možnosti
DS

Jestli je Váš manžel ochotný číst, tohle mu ukažte, lépe Váš strach (sebekritiku?) pak pochopí. Někdy chlapi potřebují slyšet celý náš příběh a potřebují mít na jeho vstřebání klid a čas, který jim při ústním podání prostě nedáme.

Jsem ale přesvědčená, že Vás miluje kvůli jiným věcem, než je postava, váha a konfekční velikost. Kvůli těm důležitým ;-)

Hezký den!

2 0
možnosti
Foto

Jen jedno je v životě je důležité a tím je zdraví. Tělesné, ale hlavně to duševní. Protože právě z něj, pokud se sesype, pochází i většina bolístek a bolestí těla. Chlapů je na světě fůra, stejně jako ženských. Když se partner porouchá, mělo by se postupovat podobně jako u elektrospotřebiče. Posoudit závažnost poruchy z pohledu, zda se vyplatí oprava a pak se poohlédnout po novém. Vybírat partnery se stejným přístupem a odpovědností, jako když kupujeme pračku, nebo myčku nádobí.

6 2
možnosti
IK

no to je ale hnusnej názor. Jako když se partner porouchá ve smyslu, že bude nemocný nebo tak něco, tak zkoumáte závažnost poruchy a kdyžtak ho (a celý život s ním) vyhodíte do smeťáku a vyberete si nového partnera? Vy jste normální blázen. A ještě k tomu vypočítavej. Přeju vám, ať se poroucháte vaší ženě a ta ať se zachová k vám přesně podla vašich instrukcí.

1 7
možnosti
Foto

Dospěl jsem k názoru, že kvalitní vztah dvou lidí tkví v tom jaké mají společné hodnoty. Pokud je jejich nejvyšší hodnotou svoboda, pak musí být oba svobodní a mít radost ze své svobody, jako ze svobody svého partnera.  Pokud někdo preferuje věrnost, rodinu, musí si najít partnera, který tyto hodnoty také uznává ze své vlastní vůle.   Život je vždy o hodnotách.

7 1
možnosti
TK

Myslím si, že příručky jsou v tomto vedle jak ta jedle a že to má být přesně naopak. Žádný čas a prostor, teď hned se rozhodni, kde chceš být. Jestli se mnou, budeš to ty, kdo se bude víc usmívat, víc svádět, víc uklízet. Jestli chceš být s ní, támhle jsou dveře. 99% pánů zůstane doma, a bez manipulace, na základě svého rozhodnutí.

3 0
možnosti
AV

Ovšem pořád je tu ta eventualita, že muž zůstane  doma s tím, že když se to ženě nelíbí, tak "támhle jsou dveře". Kolik procent žen tam pak přece jen z vlastního rozhodnutí radši zůstane taky?

1 2
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....