Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

já mylsím, že něco takového zažívá každá "správná" máma...taky jsem se snažila šestiletou dceru přesvědčit, že ten zbytek sjezdovky po pádu sjede - a sádru na zlomené noze pak měla 6 týdnů;-D. Ale myslím, že se to ode mě dobře naučila - a vnučka taky něco přežije;-D

4 0
možnosti
EJ

vítejte v klubuR^ Kluci byli na tom stejně, tak jak Vaše děti. K mé hrůze si každý namluvil takovou tu skleníkovou kytičku. Nevěsty mám ráda, rozumím si s nimi, až.... Přijde první zdravotní problém, hned sedí u lékaře a polykají spoustu jedů. Kluci učili nevěsty vařit, nebáli se vzít hadru do ruky a umýt okno, vyluxovat. K mé radosti přistupují k jejich zdravotním problémům, přesně dle prodělané výchovy.:-)

2 2
možnosti
VS

A vrchol vsi hruzy - ty nevesty se urcite holi! A co hure - nekolikrat tydne! A vrchol zhyralosti - denne se myji!

3 2
možnosti
IH

Taky jsem taková strašná matka. A výsledek? Syn žije od devatenácti sám, vaří, pere, lino mu vytírají a uklízí jeho přítelkyně. Drsnější výchova má něco do sebe! R^

1 2
možnosti
Foto

vytírají a uklízí jeho přítelkyně - v množném čísle? Tak to se má :-)

2 0
možnosti
Foto

Krásně napsané a docela Vám i rozumím:-)

Dcera ve dvou a půl letech - seděli jsme na sedačce, asi metr od ní, ona blbla na křesle a spadla tak blbě, že si zlomila klíční kost. Taky jsem jí pofoukala ramínko s tím, že než se vdá, tak se jí to zahojí. Večer už jsme jeli na chirurgii a co myslíte? Měla jí tam! (tu zlomeninu);-D

4 0
možnosti
MS

Jednou v létě na chatě přišla dcerunka s tím, že ji bolí ruka a vůůůbec ji nemůže zvednout. V nedaleké obci byla zrovna pouť, tak jsme jí řekli, že když 3x zvedne ruku nad hlavu, půjde ráno na kolotoč. Zvedala jak divá. Druhý den se vyřádila nejen na kolotoči, ale i na houpačkách, ale odpoledne už vypadala trochu divně, tak jsme jen tak pro jistotu zajeli na pohotovost. Byla to zlomená klíční kost. Dostala kruhy, na ně tričko, že vypadala jako malý hrbáček a jako odškodné další motání na kolotoči. My už z toho byli děsně uondaní, tak jsme na chvíli sedli do hospůdky a odtud financovali. Za chvíli nám bylo divné, že při každém příchodu vysypala z trička různé čokoládičky a oplatky. To dítě snad krade! Šli jsme nenápadně za ní a nestačili zírat. Kde kdo ji pohladil po hlavičce a se slovy "ty malý chudáčku hrbatý, tu máš" jí něco strčil. Jako perličku jsme pak už brali, že zarostlému manželovi v maskáčích cpaly babky drobné, aby jim pohoupal vnoučátko na houpačce.

5 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....