Nezařazené

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma článku: 8.08 | Přečteno: 702 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma článku: 34.62 | Přečteno: 2788 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma článku: 44.17 | Přečteno: 11954 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Prezident Klaus, premiér Sobotka a deset geneticky vadných dětí

Za svojí práci vděčím panu prezidentu Klausovi. Bez legrace. V roce 2012 mě upoutal svým vetováním zákona o ochraně dětí. Svým vyjádřením o tom, že o děti opuštěné vlastními rodiči nebo o děti, které jejich rodiče zanedbávali,

27.3.2017 v 11:05 | Karma článku: 43.88 | Přečteno: 11300 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Pěstuju rozmazlené smrady

Na neděli jsem se těšila. Můj muž měl konečně volno, domluvili jsme se, že pojedeme na hory. Plán byl jasný:dopoledne utavit Zbojníka s Berušou na sáňkách, pak si dát oběd v jedné z horských hospůdek.

11.1.2017 v 14:17 | Karma článku: 42.95 | Přečteno: 13217 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - Duch Vánoc

Zbojníkovi je šest a půl a Berušce čerstvě dva roky. Svojí maminku neviděli osm měsíců, babičku a ostatní příbuzné měsíců šest. I Vánoce budou prožívat mimo svou rodinu, stejně tak jako dalších 731 dětí, které jsou momentálně

17.12.2016 v 14:12 | Karma článku: 37.14 | Přečteno: 3347 | Diskuse

Marcela Tobiášová

o M

Děti spí, v televizi fotbal, jdu si sednout k počítači. Jsem bez nálady, venku celý den pršelo, Zbojník lítal po bytě, na kole si zašpinil bundu, malá byla protivná,

15.9.2016 v 14:46 | Karma článku: 39.92 | Přečteno: 4586 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Děti na odpis II

Zbojníka a Berušku máme v péči pátý měsíc. Mám pocit, že tak rychle, jak žijeme teď, jsme ještě nikdy nežili. A to byla doba, kdy jsme měli doma čtyři puberťáky.

6.9.2016 v 14:23 | Karma článku: 40.83 | Přečteno: 6098 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Ještě že nejsem lesba

Občas přemýšlím, jaké by to bylo, kdybych žila s ženou. Přiznávám, že o tom uvažuju hlavně v době české fotbalové ligy (Premier League a Bundesliga mi nevadí, tam jsou sexy chlapi) a ve dnech, kdy můj muž onemocní rýmou.

18.7.2016 v 9:20 | Karma článku: 36.91 | Přečteno: 5662 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Dvojče Vašíka Kleuse

V roce 1969 se paní Linda Kleusová konečně dočkala kýžené zprávy a začala se těšit na novou etapu svého života, na mateřství. Byl to rok, kdy Gustav Husák nahradil Alexandra Dubčeka ve funkci generálního tajemníka KSČ, začala se

11.4.2016 v 12:28 | Karma článku: 28.49 | Přečteno: 2617 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Vanilka a ostatní

Malou jsme si přivezli před šesti týdny. Vážila tři a půl kila a byly jí čtyři dny. Její máma jí porodila a po porodu odešla. Nedala jí ani jméno – a my se rozhodli říkat jí Vanilka.

2.3.2016 v 14:38 | Karma článku: 40.01 | Přečteno: 8765 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Chci být dokonalá žena

Tak já vám nevím. Něco dělám špatně. Odpověď na to, co, hledám všude a už pěkných pár let.Od chvíle, kdy jsem řekla poprvé ano ...

21.1.2016 v 14:34 | Karma článku: 35.44 | Přečteno: 3753 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Potřebuju peníze

Vážený pane prezidente! Koupila jsem si dům. Chci se v něm starat o děti, ale nějak mi nezbývají peníze.

17.12.2015 v 19:08 | Karma článku: 28.25 | Přečteno: 2266 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Kecalka a Náfuka – příběh pokračuje

Holky nám vešly do života před dvaceti měsíci. Tenkrát jsem je v rámci své profese přechodné pěstounky dostala do dočasné péče jako děti, jejichž maminka musí nastoupit léčení. Po několika týdnech se k mamce vrátily.

4.12.2015 v 11:52 | Karma článku: 32.87 | Přečteno: 3227 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Kdo to má složitější ....?

Přechodná pěstounská péče je lépe placená než dlouhodobá péče, protože je náročnější. Začíná se stále znova a znova...... a já si po tolika měsících soužití s Náfukou a Kecalkou říkám, jestli to náhodou není spíš výhoda, než zátěž.

12.11.2015 v 8:40 | Karma článku: 26.43 | Přečteno: 1872 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Hurá, je mi o rok míň .... ( a dodatek k letní výzvě)

Nedocvaklo mi to ani ve chvíli, kdy jsem si u jedné úžasné cukrářky objednávala dort. „ Co by na něm mělo být? Kolik ti bude?“ přišla otázka. „ Třiačtyřicet “, odpověděla jsem automaticky. Až doma, večer ve vaně, jsem se zamyslela.

4.11.2015 v 16:09 | Karma článku: 23.65 | Přečteno: 944 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Miliony, pan Babiš a pravda nikde

Ve čtvrtek 20. 8. se bude jednat o schválení mimořádné dotace Klokánkům ve výši 30mil.Kč. Materiál k schválení předkládá ministr financí Babiš, není připuštěno připomínkové řízení, návrh jde rovnou na jednání vlády bez možnosti

19.8.2015 v 14:49 | Karma článku: 23.02 | Přečteno: 1316 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Letní výzva - možná i pro Vás !

Každý nový den mi předkládá nějaké výzvy. Dokonce už mi chodí i emailem - Třicetidenní výzva na břicho, Výzva pevná stehna nebo třeba Měsíc bez mytí. A tak jsem se rozhodla vyhlásit taky nějakou.

8.6.2015 v 16:50 | Karma článku: 27.74 | Přečteno: 1534 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Zuzko, Romčo, Johane a další ....

...je mi ctí, že mé články vyvolávají emoce a mrzí mě, že je probíráte v prostoru, kde se k nim nemůžu vyjadřovat. Není těžké zapojit se do debaty například tady, na iDnesu a dát mi tím možnost s vámi, mými čtenáři, komunikovat.

6.5.2015 v 18:50 | Karma článku: 25.79 | Přečteno: 1698 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Koláč s drobenkou - pokračování ???

Líně se protahuju. Nemám kam spěchat. Z postele koukám oknem do zahrady, závěsy na noc nezatahuju, je tu tma i bez nich. Jsou to tři měsíce od doby, kdy jsem sem přijela, zoufalá, naštvaná a smutná.

22.9.2013 v 12:33 | Karma článku: 28.81 | Přečteno: 2981 | Diskuse
Počet článků 154 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5591

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....