Marcela Tobiášová

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....  

Marcela Tobiášová

Když máš srdce zjihlé...těsto do díže

Nebylo mi ještě ani devatenáct, když jsem se vdávala. Neuměla jsem ani vařit, natož něco upéct. Trvalo mi dost dlouho, než se mi začalo dařit vyndavat z trouby to, co jsem zamýšlela. Přívlastky jako: nedopečené, spálené, drolící se, mazlavé, sražené, suché se k mým výtvorům sakramensky hodily. Od doby svých pečících začátků jsem se zlepšila, ale stejně ... stále tomu něco chybí. Prostě: babičin koláč je babičin koláč, že?

18.3.2014 v 9:55 | Karma: 21,16 | Přečteno: 2640x | Diskuse| Ostatní