Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Stát trhá sourozence, krade děti a některé mu i zemřou

Před časem měli známí přijmout do přechodné pěstounské péče chlapce, který měl velmi špatnou prognózu. Péče o něj by se dala zvládnout. Odmítli ho a odmítli ho i další přechodní pěstouni. Z nemocnice byl dán do ústavu a tam zemřel.  

 

Byla jsem ráda, že jsem v té době byla obsazená. Já bych totiž byla ten blázen, který by přestal přemýšlet sám nad sebou a svou rodinou a miminko bych přijala.

Nejspíš si ani neumím představit, jak těžké by to pro nás všechny bylo, ale – chlapec by byl mazlen, houpán, milován a zemřel by v objetí.

A pak by vycházely  články o tom, jak v přechodné pěstounské péči zemřelo dítě.

--------------------------

Sexuálně zneužívané děti mají specifické projevy.  To, co jim dospělý dělá, jim může připadat normální – jsou na to zvyklé. Dostanou-li se tam, kde jim to „ nikdo nedělá,“ chybí jim to.

A tak se třeba zeptá, proč neděláš to co táta…

Pak následuje  lékařské vyšetření, které odhalí nějaké trhlinky, modřinky… ale dítě si je mohlo udělat samo, protože „ dělám to vždycky, když se vzbudím, já musím.“

Pak si o tom vyprávíte a pak je Vám strašně zle.

Soudní znalec udělá posudek na rodiče, na dítě, pak se dá udělat další znalecký posudek.

Je nejednoznačný, zneužití je pravděpodobné, nedá se dokázat.

Za tu dobu, co uplynula, se dítě v péči pěstouna stabilizovalo, zahojí se mu zadeček,  přestane se pokakávat ( podle rodičů nemoc střev), atd…

Trestní oznámení na rodiče nikdo nedá, protože je zneužívání neprůkazné.

Nejsou svědci.

Dítě sice řeklo to, co řeklo, ale rodič tvrdí, že si to vymyslelo. Že to je omyl, že si tam samo pořád něco strkalo…

Rodič si na facebooku postěžuje na to, že mu ukradli dítě. Neotiskne posudky znalců, do těch nikomu nic není.

Zkontaktuje ho „novinář“ a napíše článek.

O tom, jak se kradou děti.

Sociální pracovnici volá televize, že chce být na případové konferenci, kde se bude rozhodovat o tom, komu bude dítě svěřeno.

Sociální pracovnice to vzdá.

Nechce být ta, co krade děti.

Koneckonců, plat má mizerný, práce nad hlavu,proč si přidělávat starosti.

Podá návrh na vrácení dítěte do péče rodičům.

------------------------------------

Narodí se romský chlapec. Jde do kojeňákuku, potom do děcáku. Má tam už bratra a sestru.

Rodiče za nimi nechodí.

Pěstouni pro ně nejsou. Nikdo je nechce.

Když je nejmladšímu sourozenci pět, najde se rodina ve Francii, která má o něj zájem. Přijede na dva měsíce do Čech, seznámí se.

Podají si žádost o osvojení.

A vyjde článek o tom, že náš stát trhá sourozence.

Soud adopci neschválí, chlapec zůstane v ústavu.

Jejich další nový sourozenec je v jiném dětském domově, v tomhle už nebylo místo.

Jejich nejmladší sourozenec se právě narodil a je v kojeneckém ústavu.

Je veliká pravděpodobnost, že rodinná historie těchto dětí se bude opakovat ...

PS: Popisuju příběhy, které žiju, které se odehrávají tady u nás, v České republice. 

 

Autor: Marcela Tobiášová | čtvrtek 28.1.2016 15:16 | karma článku: 33,44 | přečteno: 3600x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

Šest týdnů ve Španělsku

Ráda bych se připomněla těm, kteří mě četli. Nepřestala jsem psát, jen píšu jinde - mám svůj blog bez reklam a v prostoru, který je jen můj. Budu ráda, když nakouknete a třeba mi i napíšete.

10.2.2020 v 14:37 | Karma: 8,47 | Přečteno: 702x | Diskuse| Ona

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

Jestli Zbojníka poté, co přišel k nám, něco zmátlo, tak to, že žena(já) má stejná práva jako muž(můj). Tedy, že mám svoje peníze, řídím auto, přepínám televizi a rozhoduju o tom, co budeme dělat.

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71 | Přečteno: 3550x | Diskuse| Osobní

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

Beruška a Zbojník, děti, které máme v pěstounské péči, mají svou rodinu. Skoro každé dítě, které je u nás v systému náhradní rodinné péče, rodinu někde má. Celé měsíce, zatím co jsme děti měli v přechodné pěstounské péči, jsem si

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62 | Přečteno: 2791x | Diskuse| Společnost

Marcela Tobiášová

Děti na odpis:Konečná (?)

Zbojník a Beruška v Dětském domově. Jasně, že bych to nikdy nepřipustila. Nedovolila. Nedokázala bych je poslat do děcáku. Můj muž si byl jistý,že se rodina najde. Žádné A co když. O jiné variantě než předání do nové

13.9.2017 v 8:00 | Karma: 46,32 | Přečteno: 12950x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - do roka a do dne

Slyším : „Máme pro ně vytipovanou rodinu“, a na několik vteřin mi přestává bít srdce. Je to tak pokaždé a pokaždé mě to píchne úplně hluboko vevnitř. Je to dobrý konec, potvrzení smysluplnosti mé práce, je to radostná zpráva.

5.6.2017 v 23:16 | Karma: 44,17 | Přečteno: 11954x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Další případ zpožděné dodávky zbraní. Česká firma se soudí na Ukrajině

26. dubna 2024

Premium Vztahy mezi Českem a Ukrajinou nejsou vždycky idylické. Svědčí o tom soudní spor, na který narazila...

Světlušky mění válčení ve městech. Nové drony snížily počet padlých Izraelců

26. dubna 2024

Premium Jen několik decimetrů velký přístroj může znamenat revoluci městské války: minivrtulník, který...

Dva ruští vojáci se doznali k trojnásobné vraždě na Ukrajině

25. dubna 2024  23:07

V okupované části Chersonské oblasti na jihovýchodu Ukrajiny zadrželi dva ruské vojáky, kteří se...

Architektonickou cenu EU získal univerzitní pavilon, blízko byla i ostravská galerie

25. dubna 2024  21:23

Studijní pavilon Technické univerzity v německém Braunschweigu se stal vítězem prestižní...

Arcon Personalservice GmbH
Instalatér do Německa

Arcon Personalservice GmbH

nabízený plat: 75 260 - 90 320 Kč

  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....