Potřebuju peníze

Vážený pane prezidente! Koupila jsem si dům. Chci se v něm starat o děti, ale nějak mi nezbývají peníze.

 

Já si ten dům vlastně nekoupila, získala jsem ho zadarmo od kraje. To víte, mám tam známého. Kdysi jsme spolu vypili kvanta becherovky a smáli se stejným přisprostlým vtípkům. No, a protože jsem před volbami nepráskla, že od něj dávno utekla žena a že jí platí za to, aby se dál tvářila, že jsme šťastný pár, tak mi dohodil ten dům.

Na opravu a vybavení mi dal peníze kraj – zřizovatel našeho centra. Máme dřevěné podlahy a kuchyně ve vysokém lesku a taky zahradu s lavičkami. No, pro děti ideální.

Jen ty peníze na provoz mi nějak scházejí. Sice mi náš stát posílá kolem třiceti tisíc na dítě, ale nevystačí to. To víte, zaměstnávám ženské, které chtějí čím dál víc peněz – už teď mají celých deset tisíc korun na měsíc! Dvě ženské se starají o čtyři děti, dětí tu mám šestnáct, tak počítejte …

Dárky na Vánoce už máme, ještě se najdou lidi, kterým není osud dětí lhostejný.  Pár politiků za námi přijelo i osobně, děti jim krásně zazpívaly a oni za to předali pleny, bačkůrky a dokonce i nějaké ty sladkosti.

Vážený pane prezidente, abych vystačila, potřebuju tu mít těch dětí víc. Alespoň o osm. Vím o  nezaměstnaných ženských, které mi sem klidně nastoupí za minimální mzdu, ale potřebuju pro ně ty děti…

Počítejte se mnou : 8x30tisíc, výplata čtyř ženským, něco na tu elektriku a na to jídlo … a konečně budu v plusu tak, jak potřebuju.

Pane prezidente, momentálně bych potřebovala dotacičku tak 250 000Kč. To víte, už mám staré auto a potřebuju nové. Taky se nám rozbila televize a chtěla bych ten mixér   Kuvings B6000PR Exclusive červený. Slibuju, že když přijde kontrola, mixér bude tady v kuchyni, u televize budou sedět spokojené děti a auto bude na zahradě…

Tak mě teď napadá, že bych možné potřebovala víc… tak kolem čtyřset tisíc.

Je mi jasné, že mi nepřispějete ze svého, ale na tom účtu na splácení státního dluhu vám ještě něco zbylo, ne? 

Koneckonců, dělám bohulibou činnost, starám se o děti a tím je jasné, že když jsem zadlužená, je to vlastně státní dluh…

Děkuji předem pane prezidente, číslo mého účtu má váš pan kancléř…

 

Autor: Marcela Tobiášová | čtvrtek 17.12.2015 19:08 | karma článku: 28,25 | přečteno: 2267x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62

Marcela Tobiášová

Pěstuju rozmazlené smrady

11.1.2017 v 14:17 | Karma: 42,96

Marcela Tobiášová

Děti na odpis - Duch Vánoc

17.12.2016 v 14:12 | Karma: 37,14

Marcela Tobiášová

o M

15.9.2016 v 14:46 | Karma: 39,92

Marcela Tobiášová

Děti na odpis II

6.9.2016 v 14:23 | Karma: 40,83

Marcela Tobiášová

Ještě že nejsem lesba

18.7.2016 v 9:20 | Karma: 36,91

Marcela Tobiášová

Děti na odpis

26.5.2016 v 14:06 | Karma: 42,76

Marcela Tobiášová

A zase od začátku....

3.5.2016 v 23:17 | Karma: 32,59

Marcela Tobiášová

Dvojče Vašíka Kleuse

11.4.2016 v 12:28 | Karma: 28,59

Marcela Tobiášová

Vanilka a ostatní

2.3.2016 v 14:38 | Karma: 40,01

Marcela Tobiášová

Ano, dejte jim ty peníze

26.1.2016 v 19:21 | Karma: 25,10
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....