Omluva

V mém ideálním světě bych byla mámou nejméně deseti dětí (s postavou jak před prvním porodem). Bydlela bych v horách, v domě s  velkou zahradou a ovocným sadem a studnou uprostřed dvorku. V kuchyni bych měla velký dřevěný stůl, okolo něho lavici s kostkovaným polstrováním a za okny muškáty a pelangorie. 

Pěstovala bych bylinky - meduňku, oregáno, bazalku. Na zahradě by mi kvetly slunečnice a kopretiny a chrpy. Chovala bych slepice a měla spoustu domácích vajíček a sklízela rajčata, okurky a řepu. Každé ráno bych šla na procházku do polí se svým psem, po obědě bych se projela na svém koni a večer bych nakrmila kupu koček.

Bohužel nežiju v ideálním světě. Někdy mám pocit, že se mi nic nedaří. A že nic nestíhám. A že bych se měla rozpůlit.

V mém ideálním světě bych byla neustále šťastná. Měla bych dobrou náladu, čas na všechny své blízké i sama na sebe. Nedělala bych chyby. Věděla bych, kdy si mám stát na svém a kdy couvnout. Všem bych rozuměla a všichni by chápali mě.

Nejsem ideální. Často zapomínám, dokonce i to, co zrovna dělám. Ztrácím věci. Složenky platím pozdě. Klíče nechávám v zámku. Zvenku. Nesnáším žehlení. Někdy mluvím sprostě. A někdy kouřím. Tajně. Aby mě nikdo neviděl.

Občas jsem bezdůvodně protivná. To, co mi nikdy nevadí, najednou nesnesu. Štěkám. Kdákám. Chci se hádat a vítám každou záminku.

A pak se omlouvám. A kaju. A sypu si popel na hlavu.

" Raději něco upeč," řekne mi můj muž. 

 Tak tady to je, moje drahá polovičko. Domácí chléb,tvarohové koblížky a kynuté koláče. Snad to bude stačit.

 

 

 

 

 http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/360303/Smutno-je-mi.html

 http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/356560/Svickovou-nevarim.html

 http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/357046/Proc-se-chlapi-boji-homosexualu.html

 

 

Autor: Marcela Tobiášová | pátek 13.9.2013 16:00 | karma článku: 24,29 | přečteno: 3298x
  • Další články autora

Marcela Tobiášová

O pinďourech a pipinkách

4.6.2018 v 10:38 | Karma: 34,71

Marcela Tobiášová

Už jsi máma?

25.4.2018 v 8:19 | Karma: 34,62