Marcela Tobiášová

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....  

Marcela Tobiášová

Miláčku, bude Valentýn !!!

Tuhle větu jsem řekla manželovi loni touto dobou. Měli jsme zrovna trochu krizi, znáte to, kdo může za to, že je to dítě ve škole tak drzý,byl si za tou mámou, volala jsi do té pojišťovny?

8.2.2013 v 21:18 | Karma: 17,66 | Přečteno: 1062x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Potkala jsem básníka

Bylo to v roce 2001, v červenci, v jednom baru v Telči. Já ho tady po těch letech našla - mezi blogery. Kdoví, jestli pozná on mě a vzpomene si ?

3.2.2013 v 16:35 | Karma: 11,47 | Přečteno: 601x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Dnešní fotbalové ráno

Pár faktů : spím nahá a se špuntama v uších, můj manžel trénuje mladé fotbalisty a můj syn hraje fotbal.

3.2.2013 v 12:16 | Karma: 16,00 | Přečteno: 647x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Ty si mi lhala, když jsem Tě balil

Můj muž je sportovec duší i tělem. Stojí rovně, dodržuje slovo, plní sliby. Od pohledu chlap. Takového, jaké jsem si vysnila. Dokonce jsem měla seznam požadavků na svého budoucího partnera. Přání se mi vyplnilo doslova - vysoký, černovlasý, sportovní typ.

1.2.2013 v 12:13 | Karma: 26,33 | Přečteno: 2032x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Tak promiň že nejsem ...

Chtěla bych být ideální. A stihnout úplně všechno.A nezapomínat, nic neztrácet, být pořád upravená a dobře naladěná a taky bych chtěla umět hrát tenis. Dobře hrát tenis.

28.1.2013 v 20:42 | Karma: 18,62 | Přečteno: 1331x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

O panu J a jeho firmě

Když jsem ukončila studium designu, odepsala jsem na několik inzerátů. Chtěla jsem práci do doby, než si připravím své vlastní podnikání. Kdybych poslechla svou intuici, na to místo bych nenastoupila. Konkurz konající se šedesát kilometrů od pobočky, na kterou jsem se hlásila, moje budoucí kolegyně naprosto nemluvná a očividně nervózní, přehnaně usměvavá paní majitelka. Paní J, jak jí budu říkat, majitelka Podlahového a interiérového centra, mi zavolala tentýž večer. Vybrali mě, protože mám vystudovaný design, mám zkušenosti s prodejem i s vedením pracovníků.

23.1.2013 v 14:34 | Karma: 27,10 | Přečteno: 1666x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Leden

Leden 2003 Roztříštímtouhoutu Tvojizeď život si jí ulehčuješco stojí mezimnou a Tebounaučím Tě odpustit sizískášvůni kafe po ránučerstvý štrůdl k snídanipropletený nohy pod peřinouna Štědrý den purpuru na okněVelikonoční svátky, beránka a kraslicemé děti a tvý děti usměvavývoňavý peřiny vybělený na sluncijediné co můžeš ztratitje tvoje bezpečnásamota nemůžu slíbitže je to napořádmůžu dát slovože nebudu lhát

20.1.2013 v 19:27 | Karma: 11,81 | Přečteno: 623x | Diskuse| Poezie a próza

Marcela Tobiášová

Můj nejmilovanější muž

Na světě je pár chlapů, které prostě musíte milovat. Potkáte ho a Vaše oči se vpijí do těch jeho. Láska. Buší Vám srdce, potí se dlaně. Líbí se Vám. Líbí se Vám na něm všechno.

19.1.2013 v 13:15 | Karma: 19,89 | Přečteno: 1513x | Diskuse| Ostatní