Rok Čtyřicítky

Marcela Tobiášová

2 x 20 je Čtyřicet ....

Znáte ten starý, hloupý vtip - Proč si ženy po čtyřicítce nemají hrát na schovávanou? Protože by je nikdo nehledal... HaHaHa. Dvacátého devátého mi bylo čtyřicet. V jednu v noci. Uf.

1.11.2013 v 10:56 | Karma článku: 35.50 | Přečteno: 6770 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Deset let a patnáct kilo

Vzpomínám na březen před deseti lety. Zjistila jsem, že můj muž má milenku. Bylo to mé první setkání s prohrou, do té doby jsem si byla jistá sama sebou, hezká, mladá baba, které všechno, co chtěla ( o čem si myslela, že chce) měla. Postupovala jsem podle příruček – svému muži jsem dala čas i prostor a zatím jsem sama sebe zdokonalovala, víc doma uklízela, pravidelně vařila, usmívala se, sváděla ho a vůbec jsem byla ženou, jakou si přál.

21.3.2013 v 11:28 | Karma článku: 41.57 | Přečteno: 9507 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Rok Čtyřicítky - Měsíc na blogu

Včera to bylo měsíc, co jsem uveřejnila první článek.Netušila jsem, jaký dopad bude mít mé psaní na chod naší domácnosti. Do té doby jsem psala pouze pod přezdívkami a realita toho, že jdu se svou kůží na trh, mě docela zaskočila.

18.2.2013 v 18:14 | Karma článku: 19.75 | Přečteno: 1992 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Rok Čtyřicítky V - Na place ...

Věřím tomu, že se mi splní můj sen a budu se živit psaním. Před spaním si představuju, jak přebírám minimálně Zlatého Lva za scénář ( Oscar by byl lepší...) nebo cenu Magnesia Litera. Slibuji tomu na nebi a klidně i v pekle, že polovinu jakéhokoliv výdělku za " psaní " věnuju na charitu a že udělám opravdu všechno, co je pro to potřeba.

6.2.2013 v 18:09 | Karma článku: 14.12 | Přečteno: 1025 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Rok Čtyřicítky IV - Jídlo, sex a sny

Shaw George Bernard,irský dramatik a nositel Nobelovi ceny pronesl citát „ Není lásky opravdovější nad lásku k potravě “ zřejmě po nějakém výborném obědě nebo totálním krachu svého vztahu.Faktem je, že chuť k jídlu mě neopouští ani ve chvílích největšího zoufalství a naopak, čím lepším zakončit úžasný den než skvělou večeří?

28.1.2013 v 15:06 | Karma článku: 16.80 | Přečteno: 1319 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Rok čtyřicítky III - Uklizeno

Uklízím celkem ráda a celkem často, jenže nějak záhadně. Přestože úklidem strávím např. čtyři hodiny, mám rozpuštěné nehty od čistidel, odřená kolena jak lezu po zemi, bolavá záda od ohnutí nad luxem a natáhnutou achilovku jak se sápu tam, kam nedosáhnu, stejně to není dokonalé.

24.1.2013 v 11:37 | Karma článku: 19.03 | Přečteno: 1293 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Rok Čtyřicítky II. Seznamy

Jsem úchyl na seznamy. Dělám si seznam nákupů, toho co mám udělat, toho co nesmím udělat, vedu si statistiku styků ( a pak počítám průměr, lásko, tenhle měsíc jsme nějak zanedbali...), mám seznam toho, čemu se chci vyhnout a míst, která chci navštívit a knížek, které chci přečíst...Mám krabici plnou deníků, pohledů, školních lístků, sešitů.

21.1.2013 v 9:44 | Karma článku: 16.79 | Přečteno: 1269 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Rok Čtyřicítky I. Lak na vlasy

Umírám !!! Umírám na nudu, na stereotyp, na stále stejně opakující se chyby. Stárnu. Mému bratrovi přišlo vtipné dát mi k narozeninám ( posledním s třetí desítkou ) karafiáty ( ségra, prý když si byla mladá žádný jiný kytky nebyly ) a přání k ...čtyřicetinám. Vysvětlil mi svou teorii, že den narození je zároveň dnem, kdy slavíte první narozeniny a že si aspoň vyzkouším jaké to je, když je někomu ... čtyřicet. Smála jsem se, ale uvnitř mě bouchla sopka.

18.1.2013 v 10:55 | Karma článku: 21.69 | Přečteno: 2644 | Diskuse
Počet článků 154 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5591

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....