Trochu erotiky...

Marcela Tobiášová

Vemte muže na Burlesku, vyplatí se Vám to....

Proč dal Ježíšek mému muži k Vánocům zrovna vstupenky na Burlesku, se můžu pouze domnívat. Faktem je, že to byl jeden z nejlepších dárků ... pro nás oba.

20.1.2016 v 20:25 | Karma článku: 25.13 | Přečteno: 1209 | Diskuse

Marcela Tobiášová

Sexy Kráska

Mami, tati, děti moje, brácho, nečtěte to. A taky vy, kteří si myslíte, že erotika nepatří na papír a nemělo by se o ní psát ani mluvit a pokud možno ani snít....Děkuju.

21.2.2013 v 15:25 | Karma článku: 28.04 | Přečteno: 4194 | Diskuse
Počet článků 154 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 5591

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....