Marcela Tobiášová

Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....  

Marcela Tobiášová

Letošní maturanti

Mám pocit, že ti, kteří tak zasvěceně diskutují o lehkosti letošní maturity, zapomínají na to, jací byli oni, když jim bylo kolem devatenácti. Já byla všechno, jen ne zodpovědná. Vy, když vzpomínáte na školu, vzpomínáte na čtyři roky učení nebo na hlouposti, které jste vyvedli?

13.5.2013 v 11:00 | Karma: 17,05 | Přečteno: 1363x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Já a můj bratr

Jsme strašně rozdílní. Dělí nás sedm let, já jsem ta starší. Brácha je modrooký blonďátý elegán, který se nikdy neopálí, já tmavovlasá snědá divoženka. Můj bratr dělá ve svém životě všechno tak, jak má, já odpovědi na to, co je správné, stále hledám.

11.5.2013 v 12:31 | Karma: 20,41 | Přečteno: 1267x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

O našich psech

Ke svému druhému muži jsme si kromě dětí přivedla také psa. Čistokrevného labradora. Můj budoucí manžel měl doma také dvě děti a taky psa - půlka knírače a půlka pouliční směsky. Já měla jeho a on ji. Já Alwina, on Cilku.

22.4.2013 v 14:12 | Karma: 22,21 | Přečteno: 1359x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Adriena, krásná baba.

Adriena je moje přítelkyně. Ne kamarádka, přítelkyně. Táhneme to spolu od narození, je o týden starší než já. Naše mámy byly kamarádky. Lidi si mysleli, že jsme sestry. Adriena byla vždycky ta hezčí. Každá jsme šla svojí cestou, ale zůstáváme si nablízku.

19.4.2013 v 17:37 | Karma: 18,05 | Přečteno: 1828x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Co dáš, dostaneš zpátky.

Několik let ( už to je déle) jsem pracovala v lázních. Byla to práce, která mě strašně bavila. Bavilo mě cvičit s pacienty v bazénu, ráda jsem si s nimi povídala, ráda jsem masírovala. Základní plat byl nic moc, ale dýško, které mi jednotliví pacienti ( pardon, klienti) dávali, kolikrát přesáhlo hodinovou mzdu.

17.4.2013 v 21:23 | Karma: 34,08 | Přečteno: 3707x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Je umělá krása krásou ?

V sobotu, poté co mě všichni rodinní příslušníci opustili, mi zazvonil telefon. Denisa. Neviděla jsem ji celou věčnost, jede na hory za tetou, zastaví se za mnou. Vypadala skvěle. Skvěle, výborně, ale hlavně - nějak jinak.

15.4.2013 v 19:05 | Karma: 25,44 | Přečteno: 2096x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Místo tasemnice - zánět okostice.

Ozvala se po strašně dlouhé době. Pích. Pích. A pak pár dnů nic. Dělala jsem, že jsem si jí nevšimla. A najednou byla zpátky a nemínila odejít. Pííííích, píííííííííííích, auuuuuuu. Bolest.

12.4.2013 v 8:28 | Karma: 16,99 | Přečteno: 1158x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Co z toho kluka jednou bude?

Zatímco u dcery bylo jasné celkem brzy, jakým směrem se bude v životě ubírat, u syna ne. Adrianka vydržela dlouhou dobu poslouchat operní árie, u baletu seděla jako přilepená, viděla-li někde klavír, musela si zahrát. Tomáš, podle mě obdarován stejnou mírou talentu jako jeho sestra, nevydržel nikdy u ničeho.

5.4.2013 v 11:22 | Karma: 27,24 | Přečteno: 1884x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Jak jsem si vyčarovala manžela

Mám za sebou období navštěvování kartářek, vykládání karet, vidění aury, praktikování reiky, sestavování horoskopů a hlavně - hlavně čarování.

4.4.2013 v 11:19 | Karma: 27,05 | Přečteno: 2135x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Když se žena rozhodne - jak to vidí muž

Doopravdy milujeme jen toho, koho milujeme i v jeho slabostech a bědách. Mít ohledy, odpouštět, utěšovat, to je veškerá věda lásky. A.France: Baltazar odkaz na http://marcelatobiasova.blog.idnes.cz/c/328786/Kdyz-se-zena-rozhodne.html

3.4.2013 v 13:20 | Karma: 15,87 | Přečteno: 1600x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Tak takhle snad ne, pane Klíma!

Oči od knížky jsem zdvihla až v průběhu reportáže pořadu Na vlastní oči o domácím násilí. Pořad nesleduju, protože vím, jak je možné, manipulovat s pravdou a tudíž veřejným míněním. Tím pádem mi utekl začátek a já příběh začala vnímat až ve chvíli, kdy se na obrazovce objevily fotografie štíhlé blondýny v plavkách a nějaký muž vyprávěl, jak se s ní seznámil, jak byla krásná a jak se s ní rád chlubil.

28.3.2013 v 13:16 | Karma: 19,23 | Přečteno: 3056x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Barevná pohádka pro dospělé II

Nebát se je hloupé. Neznáš to tu a vypadá to, že neznáš ani mě. Buď je Ti všechno jedno a nebo si blázen, což je vlastně to samé.“ „ Je mi všechno jedno,“ řekla Zuzana.„ Stejně už nechci žít.“ „ Takový řeči, to si od Tebe nezasloužím. Nikdo, koho znám, si je od Tebe nezaslouží. Ale jak chceš.Zjistím, jestli máš naději. Vidíš tu díru? Bydlí tam Kybela, velká matka Bohů. Ty tam se mnou nesmíš, žádnej Neznalec tam nesmí. Zůstaň tady, a kdybych dlouho nešla, čekej dlouhatánsko “ přikázala Zuzaně. Zuzana si sedla na zem, na kámen. Ten kámen byl obsidián, to Zuzka poznala. Překvapilo jí to, nikdy takhle velký neviděla.

14.3.2013 v 8:40 | Karma: 13,02 | Přečteno: 1151x | Diskuse| Ostatní

Marcela Tobiášová

Barevná pohádka pro dospělé I

Zuzana ležela na posteli v tričku, které si oblékla už před týdnem. Bylo světle žluté s růžovým slonem. Podal jí ho Petr. Sledovala strop, připadalo jí, že se hýbe. Petr ji před sedmi dny napustil vanu, dal jí do ní pěnu s mořskou vůní a donutil ji umýt si vlasy a mezitím převlékl peřiny. Nevšimla si toho. Ten krásný pocit, co mívala, když se přikryla voňavou duchnou, zahrabala se do ní, příjemně znavená po náročném dni, ten už dlouho nezažila. Neměla taky z čeho být unavená. Od TOHO dne, kdy se TO stalo, nebyla jinde než v nemocnici a potom doma v posteli.

13.3.2013 v 14:04 | Karma: 17,61 | Přečteno: 1939x | Diskuse| Ostatní