Diskuse

Už jsi máma?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

...a takhle se Vám bude svírat srdce už navždy...R^

1 0
možnosti

Mě se svírá srdce, jen když to čtu. Pro všechny zúčastněné je to citově velmi složité.

Držím moc palce, ať to dopadne jak má nejlépe.

5 0
možnosti
Foto

Máme stejné přání, děkuji.

1 0
možnosti

tohle je proste zivot

moc pekne napsano

3 0
možnosti
Foto

Marku, když Tě tu vidím. Všechno nejlepší k dnešnímu svátku! (také jsem chtěla mít Marka,ale nakonec je to Tomášek:-)

Marcel, tohle Ti fakt nezávidím. Přilnout k dítěti s tím, že ti ho jednou můžou vzít.

R^Jsi obdivuhodná..máma.

1 0
možnosti
Foto

Držím palce Zbojníkovi, Berušce a Vám. Všichni by měli být šťastní. Moc ráda Vás zde zase vidím;-)R^V

1 0
možnosti
Foto

Já bych tu byla i častěji, ale není kdy..děkujeme.

1 0
možnosti
  • Počet článků 154
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 5609x
Jsem Pěstounka, která přijímá ohrožené děti. Dělám ze všech sil vše, co můžu proto, aby byl jejich další život lepší než ten předchozí. Taky jsem hrdá máma svých dětí a vzorná, věrná a vařící (3xv) manželka. Často jsem samolibá, marnivá, líná, tvrdohlavá, hádavá a v neposlední řadě infantilní a i když mi občas někdo říká Sluníčkářka, tak já se víc cítím jako OBLÁčková ....